Stránka 1 z 2

Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 01 dub 2013 20:13
od ShaDoOoW
Přemýšlel jsem o tom jak zvýhodnit hru v partě, především prskavky které se do klasického dungu pro partu prostě nevyplácí brát.

Pořád tu omíláte někteří že tohle je party server. Tak fajn proč nenastavit server na party PvP potom? Nebo aspoň party dungy. (pro ty co neví vo co gou je to nastavení reakcí a to tak že všichni v partě jsou pro sebe zelení - plošné kouzla na zelené neúčinkujou a nedá se na ně ani zaútočit (by řešilo známý mis-click u kd).

Pokud je tohle fakticky party server nevidím na party PvP jediné negativum. Mimo partu vše funguje normálně, mění se interakce pouze v partě. A mohlo by to pak pomoct casterům, kteří aktuálně když dou s partou nemůžou kouzlit jinak by pozabíjeli svoje.

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 20:21
od Yorton
Zní to zajímave, pak by to ale znamenalo, že napr. imploze nemuze nikoho zabit .

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 20:45
od drax
tak negativni efekt tu rozhodně je ... plošky sou celkem imba a vetsinu z nich drzi na uzde prave jen zasahovani party
aby vzadu postavalo zenko a spamovalo plazivku/čepele na partu je imho fail

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 21:08
od ShaDoOoW
Yorton píše:Zní to zajímave, pak by to ale znamenalo, že napr. imploze nemuze nikoho zabit .

ano nikoho v partě by to nezabilo, nevidím důvod proč by mělo, mezi implozkou a fireballem není rozdíl, ale vyjímky dou udělat
drax píše:tak negativni efekt tu rozhodně je ... plošky sou celkem imba a vetsinu z nich drzi na uzde prave jen zasahovani party
aby vzadu postavalo zenko a spamovalo plazivku/čepele na partu je imho fail

tak zrovna ani jedno z těchto kouzel se nevyplatí házet, plazivka trvá několik minut než by byla co k čemu a aby čepele něco dělaly chce to vodit npc přes ně, což v partě neuděláš

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 21:19
od ShaDoOoW
se to může nastavit v jednom dungu, řekněme mv spodek (v monkárně by to těžko nějak pomohlo a u dragy taky moc ne) a uvidíme, pokud to bude imba se to zruší ne?

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 21:26
od Yorton
ja ve vysledku nemam nic proti kdyz se to nastavi na zkousku, stejne nevim jestli se to bude az tak intenzivne vyuzivat

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 21:36
od siley
pokud nekoho zajima muj nazor

stavim se k tomu (jak jinak) negativne. Mozna me nenapadaji vyhody, tak jako autora. Ale uz to samotne "ark je party, tak dejte ...." neni samotne dost dobrym duvodem.

Znemozneni KD na party.. jo taky mi daly lamy kd v parte, ale zase se jasne projevilo, ze jsou to lamy. Bylo jim vynadano a bud si uvedomily, ze delalaly neco spatne, nebo sli adios. Na Arkhalii neni potreba 20 lam on-line. Potreba je 6 hracu online. Nejak se to vytridit musi a toto je jedna z veci, ktera tak cini. Dokaze snest kritiku, ze neco udelal zasadne spatne, nebo ne - a to se tyka i ostatnich dungeonu. Nedelat neco, co se udelat da, ale nemelo by se je zakladnim prvkem hrani v parte.

Nesouhlasim s tim, ze prskavka je naprd v parte. Prskavka je DOBRA. Ano, ve dvojici nema smysl, ale pokud jde Cler+Stena, tak bych na vetsinu dungu (krome monku) bral raceji prskavku, nez WM. Ale to vsechno je o pohledu hracu, kteri maji nejakou +-50% vnimavost. Stejne tak, jako s hranicarem.

Vetsina kouzel jde prosadit i normalne. Witting x SS, Banshee x DW. IGMS bez problemu. Kdyz je mag solidni (40+ IGMS), tak udela svoje (ZK monky, draga zena, cerne) A to, ze je to postava, ktera se hodi az v 2-3+ parte v tom nevidim problem (viz WM).

Jeslti je tyo jenom kvuli firelballu, tak nevim. To opravdu nestoji za diskusi.

Vyvedte me z omylu, dosadte kouzla, ktera to ovlivni v kterych dungeonech by byla uzitecna. Rad se necham poucit.

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 21:47
od drax
takplazivka dava dmg od začatku a při plošnem učinku značný ... .. silná je i bouře odplaty ... přitom neni ani zdaleka nej .. jen je jedna z mala plošek co netrefí partu

xco se čepelí týče stači když v nich npc stojí ... pokud ti prijde zvesela 20k6/ kolo každemu npc co v nich stoji malo tak na to leda lol ... vzhledem k tomu že vetšina npc unik nemá a povetsinou nemáš problem trefit 3-4 npc zaroven ktere drží na zdi ....

.. co se mv spodku týče sam tady každodenně prohlašuješ jak sou tam plošky s druidem imba a jak snadno se to soluje nemyslim si že umožneni tohohle i do party je přínosem
nedejbože zminti rakshasu ktera nemuže do party jen dík zraneni party a pro kterou by byla polovina duingů ráj po té co zmizela hromada resistu na chlad

prskavka obecně sve využití má( tlapa na 10ab je prasárna ) ... a counter je místy dost imba ( at uz arcimag , nebo mass healy v mv nez kterých padnou xkrát rychleji, )
by mě zajimalo v jakých konkretnich kouzlech vidis takovou potrebu zmeny pvp ty fireball to rozhodně není

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 03 dub 2013 22:14
od ShaDoOoW
drax píše:takplazivka dava dmg od začatku a při plošnem učinku značný ... .. silná je i bouře odplaty ... přitom neni ani zdaleka nej .. jen je jedna z mala plošek co netrefí partu

xco se čepelí týče stači když v nich npc stojí ... pokud ti prijde zvesela 20k6/ kolo každemu npc co v nich stoji malo tak na to leda lol ... vzhledem k tomu že vetšina npc unik nemá a povetsinou nemáš problem trefit 3-4 npc zaroven ktere drží na zdi ....

je vidět že za castery nehraješ, v praxi to tak nefunguje, používat čepele na npc obklopující zeď je prostě blbost, klerik má 100x využitelnější kouzla než aby naspával do mv spodku čepele lol

.. co se mv spodku týče sam tady každodenně prohlašuješ jak sou tam plošky s druidem imba a jak snadno se to soluje nemyslim si že umožneni tohohle i do party je přínosem

já to právěže sólovat nechci ale aktuální stav mě k tomu nutí, plošné kouzla jsou tam výhodné, ale házet je v partě nemá smysl povraždím vlastní, a říct partě, stůjte za dveřma než to vymlátím sice de ale je to nahlavu :evil: to není hra v partě ale sólování a můžu to dělat i s lvl 30charem který si naexpí a já budu mít lepší loot
nedejbože zminti rakshasu ktera nemuže do party jen dík zraneni party a pro kterou by byla polovina duingů ráj po té co zmizela hromada resistu na chlad

ano raksha je přesně ten typ charu který do party nemá smysl brát nikam kvůli tomuhle, a prosímtě neargumentuj že se ty ledovky dají zacílit, normálně o tom vím a beru to v potaz
by mě zajimalo v jakých konkretnich kouzlech vidis takovou potrebu zmeny pvp ty fireball to rozhodně není

s druidem hážu ledovky, bombardování, sluneční výbuch, u sorčky kouzlím časovaný fireball, ledovky, vadnutí, zatímco sólo s oběma chary ustojím ledovec/mv spodek a spamem těchto kouzel to tam i vymlátím v partě můžu leda tankovat a to si myslím že je špatně

vím že si můžu vybrat parťáky, třeba takové co mají vylepšený únik a vysoké reflexy, ale to není řešení jen záplata, to vy tvrdíte že je arkhalie "party" server, no ale když lognu a chci něco jít mám milion důvodů proč jít radši sólo než v partě

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 00:32
od siley
ShaDoOoW píše:to vy tvrdíte že je arkhalie "party" server, no ale když lognu a chci něco jít mám milion důvodů proč jít radši sólo než v partě


nechci to zbytecne vyhrocovat, ale co treba udelat si stenu, klerika a normalne hrat s lidma. bez toho abys vsem daval najevo jakej si sam "nejlepsi vsech dob" proste normalne se zaclenit, zapadnout. to te nenapadlo?

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 00:34
od siley
ja kdyz si udelam build, ktery je mi k nicemu, tak si reknu ok - moje chyba. a udelam si jiny. Nesnazim se dostat k moci, udelat se WB a zacit menit pravidla.

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 06:19
od drax
.. hlavne jde o to ze mag je imba solo ... pac s nim vetsina npc nepocitá ( viz osolovani spodku mv s druid / mag ) .. nemusí se dělat imba do party kde ted rozhodně zastoupení má ... to že nepoužije " standartn plošné spelly " je jedna vec
äle tlapy counter buffy dispely jsou neocenitelné ... nemluv eo faktu že mas 100 dalsich vyuzitelných kouzel které partu netrefi - řetezovy blesk , igms , ilms , fod meč banshee

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 08:23
od ShaDoOoW
drax píše:.. hlavne jde o to ze mag je imba solo ... pac s nim vetsina npc nepocitá ( viz osolovani spodku mv s druid / mag ) .. nemusí se dělat imba do party kde ted rozhodně zastoupení má ... to že nepoužije " standartn plošné spelly " je jedna vec

nemyslím si že by mág házející vadnutí ze zálohy byl o cokoliv silnější než běžný mlátič, furt by to bylo míň ale aspoň by ten mág mohl fakt nějak příspět, když tam do mv půjdu teď a budu spamovat igms, tak to má asi takový efekt jako dávat oheň na zbraň zdi
äle tlapy counter buffy dispely jsou neocenitelné ... nemluv eo faktu že mas 100 dalsich vyuzitelných kouzel které partu netrefi - řetezovy blesk , igms , ilms , fod meč banshee
jo na dalhu je ta tlapa dobrá ale brát mága na vzdálenou šanci že padne warek jako smysl nemá :D a házet jakýkoliv z těch kouzel co píšeš na běžné moby už vůbec nemá, tedy v partě naprosto zbytečný char a to prakticky na 90% dungů až na těch pár kde se bez prskavky projít nedá
ani sólo to není zrovna extra skvělý char, nedá ani polovinu dungů co bard, druid je na tom v sólo dungeonech o cosi líp ale ne o moc

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 08:37
od drax
na zkoušku nejsme proti ... ale řekl bych že mág bude řádně imba

Re: Docela radikální změna pro zvýhodnění part a casterů

PříspěvekNapsal: 04 dub 2013 23:13
od Ice
Mam pár připomínek a dotazů. (nevěnoval jsem se nikdy buildům, které kouzlí tak omluvte pokud tu budu psát nesmysly)
1. Zdá se mi zcela nelogické aby kouzla působila jen na NPC. Stejně nelogické by bylo zakázání zásahu zbraní v partě.
2. Nevidím logiku v tom, když prskavka něco sóluje, proč by při takovémto opatření měla najednou z ničehonic brát někoho do party?
3. Pokud zapomenu na dva předchozí body, jak souvisí zvětšení party s tímto krokem. Přece když nebudu zraňovat spoluhráče, nebudu muset brát klerika, který má spoustu ochraných kouzel a léčení, které řeší nynější situaci. Tudíž vidím jako přínos naopak zmenšení party nežli její zvětšení.
4. Tyto kouzla po této navrhované úpravě budou působit na toho kdo kouzlí nebo bude brán jako člen party a tudíž mu taktéž nebudou ubližovat? Pokud by totiž pak i kouzlící byl imunní vůči svým kouzlům mohla by nastat situace, že třeba tam kde NPC nyní nejdou zabít protože proběhnutí takovým kouzlem ubližuje i vlastníkovi, nalogl by s druhou postavou a tím by se stal vlasně imunním a zcela bez většího úsilí NPC uvodil skrz takové plošné kouzlo. Tudíž můj závěr o5 by to nepomohlo partám, ale spíš sólistům, kteří by najednou měli větší pole působnosti i když vlastně pomocí nefér hry.