Stránka 2 z 3

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2014 13:28
od Feiwill
Taichi> Souhlas, to by neprineslo vubec nic. Prosim o zruseni.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2014 18:21
od Taichi
Feiwill píše:Taichi> Souhlas, to by neprineslo vubec nic. Prosim o zruseni.

Hotovo. Deaktivoval jsem fb. Tlacitko na smazani jsem nenasel.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2014 21:52
od Feiwill
Diky. (Pro uplnost jeste: misto "zruseni" melo byt "zruseni nebo prejmenovani" - sry.)

EDIT> Zrusit (uplne) by mela jit: https://www.facebook.com/help/www/223786757631885

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 04 čer 2014 12:59
od Daar
Obávám se, že utilitka zapadala prachem dějin a už po ní ani pes neštěkne, přitom na domlouvání se větších dungů je to ideální věc.
Možná je to i tím, že to není součástí fora jako takového. Myslím si, že většina hráčů (nakonec já taky), má odkaz přímo na forum v liště a neleze sem přes úvodní stránku, kde je umístěno tlačítko pro přístup.

Šlo by to nějak nacpat na forum? Přišlo by mi škoda, aby se zahodila potencionálně dobrá věc jen proto, že je stranou v koutku.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 04 čer 2014 17:13
od ShaDoOoW
Fakticky si nemyslím, že by to tomu jakkoliv pomohlo. Já už jsem to říkal na začátku že to tak dopadne.

Nicméně když už jsi to zmínil, tak já třeba fakt chodím na arkh přes fórum. A docela mi tu chybí link na arkhalia.cz, nebyl ten link předtím na tom "logu" fóra?

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 11:05
od Taichi
Ja tu utilitu vytvarel s umyslem, ze si hraci sami budou libovolne vytvaret udalosti podle toho kdy se to hodi jim (popripade se ve hre dohodnou treba 3 hraci, ze chteji jit monky ale potrebuji jeste 2 lidi a tak vytvori udalost, prihlasi se na ni (treba to budou 3x bojovnici) a nastavi rozlozeni dungu, aby bylo zrejme, ze potrebuji jeste 1x zed a 1x klerika a popripade to jeste napisi do komentare k udalosti) a pak pockaji, zda se k nim nekdo prida.

Napriklad vim, ze budu v sobotu dopoledne hrat. Presneji si udelam cas od 10:00 do 11:00. A tak si reknu, proc nejit nejaky supr dungeon, ktery je pro vice lidi.
Tak vytvorim v utilite dopredu (nekolik dni ci tyden, aby meli lidi cas zareagovat (uvedomit si zda maji v dany den a danou hodinu cas a chce se jim jit dany dungeon(pokud cas maji ale chteji jit jiny dungeon, tak o tom mohou ostatni informovat v komentari k udalosti))) udalost a obcas se podivam, zda nekdo pribyl. Pokud den predem nebude dost lidi, tak napisi komentar k udalosti, ze se udalost pro nizky pocet prihlasenych lidi rusi a tak vedi dalsi dva lide, kteri se na udalost prihlasili, ze je nas malo a nemusi tedy ani logovat, protoze se to neslozilo. Udalost smazi az za den ci dva po tom co probehla, aby meli lidi cas si docist komentare atd.
A jelikoz se to neslozilo, tak si pujdu v sobotu v onech 10:00 az 11:00 solo, nebo pujdu treba ven pokud bude hezky. Pokud se to slozilo v ja mam jit v sobotu dopoledne onen dungeon ale v 9:30 se venku udela hezky a ja budu jit chtit k vode, tak otevru utilitu, odhlasim se a pak pujdu k vode. Sice je naprd, ze se 30 minut pred slozenim odhlasi treba zed ale co se da delat. Aspon to ostatni vedi a mohou se prizpusobit.

Na jednu stranu je hodne svazujici nekam se prihlasit a mit v hlave, ze za tyden mam jit v sobotu rano Dimenzionalni Tunel. Na druhou stranu se muzu kdykoliv odhlasit.
Je to proste neco za neco. Mate moznost jit nejlepsi dungeony ve hre (hlavne pravidelne - treba 2x tydne DT) za to, ze si na to budete muset udelat cas. NWN ma vyhodu, ze vetsi dung se jde 1 hodinu, takze to neni az tak svazujici k porovnani WoW raidy, ktere se chodi 2-4 hodiny.

Napriklad Daar pise, ze utilitka zapadla prachem ale sam tam udalost nevytvoril... Mas tam sam vytvorit udalost na den a hodinu kdyz se ti to hodi a pockat zda se k tobe nekdo pripoji. Nepripoji ok. Zrusis to a naplanujes zase dalsi na jiny den a tak porad dokola. Pokud budes chtit hrat vetsi dung a ne se modlit ve 20:30 ve hre at prijdou dalsi lidi online aby se neco slozilo. Za predpokladu, ze lidi maji danou utilitku zafixovanou v mozku stejne jako forum a pravidelne ji navstevuji.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 13:08
od cromac
Pokud to nebude soucasti fora ci uvodni stranky webu tak to na uspech nema sanci.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 14:05
od Daar
To jsi špatně pobral, ono by se to i používalo, ale hráči o ni ani nezavadí, protože je v temným koutku, kam se nikdo nepodívá. Pak stačí týden a už si na ni nikdo nevzpomene.
Pravda, událost jsem nevytvořil, ale zkoušel jsem aukci a chat.
Je to dobré, ale když to nebude na očích nebude to mít úspěch.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 14:24
od cromac
No a co sem rekl? V zasade si 4ma vetama rekl to co ja ;-).

EDIT: To asi nebylo nakonec na me ze?

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 05 čer 2014 21:05
od Taichi
Dal jsem do utility odkaz na hlavni stranku a na forum. Takze si muzete zmenit v prohlizeci v oblibenych (nebo v liste) kam smeruje vase oblibena polozka misto "arkhalia.cz/forum" ci "arkhalia.cz", to muzete prepsat na "arkhalia-dungy.aspone.cz", protoze se tam podivate na udalosti, aukci a pak muzete pokracovat v badani na domovske strance ci na foru.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 15:50
od Feiwill
Np, vrátil jsem na horní/dolní lištu staré odkazy a přidal jeden na plánovač.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 16:24
od Feiwill
P.S.: Prosim rozvazte, nez budete rozvijet na jine strance dalsi forum, ktere bude jen tristit diskuzi mezi dve webove stranky. Minim tim "Chat" na Taichiho strance - puvodne jsem myslel, ze to bude pravy chat (rozhovor v realnem case), ale zvrhlo se to ve styl uzivani stejny jako forum - kazdy napise nejaky vzkaz jednou za relativne dlouhy cas.

Stejnou zalezitosti jsou mozna i "Aukce" (stejna funkcionalita + tristeni mezi dvema strankami).

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 08 čer 2014 16:31
od Taichi
Chat neni hotovy (domysleny od vyvojare). Mohli by jste mi poradit jak chcete aby to vypadalo. Ja tam chtel akorat jeste udelat prepinac, kterym si zvolite historii. 1 den / 1 tyden / 1 mesic ale realne by tam mozna byl nejlepsi defaultni historie treba 3 dny nebo 1 tyden. Hm, 3 dny, to se mi libi.

Musime brat v potaz, ze tam neni system prihlasovani a momentalni navstevnost dane stranky je tak mala, ze se mi nechce delat nejake vetsi upravy / vylepseni. Pokud Vas vsak napada nejake vylepseni k momentalnimu stavu stranky, tak to sem napiste, budu rad.

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 15 zář 2021 11:50
od jiuer7845

Re: Zvyseni hratelnosti (populace)

PříspěvekNapsal: 29 říj 2021 19:20
od weslo