Stránka 1 z 7

Bitva o Arkhalii - pravidla

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 12:51
od Proletario
Z poslaní Temných Templářů je zřejmé, že chtějí znovudobýt svoje prastaré území, na němž se nyní rozkládá království Arkhalie. Proto jsme se s představiteli Zakarumitů dohodli ma určitých pravidlech, jenž budou obě strany respektovat, aby se Bitva o Arkhalii stala dlouhodobější zábavou a nebyla pouze desetiminutovým obsazením města a vykřikováním na všechny strany, že teď je zrovna naše.
Temní Templáři se vracejí v době, kdy Arkhalii nikdo nevládne, nechť tedy z těchto bojů vzejde nový král/královna, zda se bude jednat o krále temného nebo dobrého bude jen na vás, na čí stranu se přidáte a kdo tuto bitvu vyhraje.

Pravidla, která sem napíšu prozatím neberte jako závazná, je to jen několik nápadů, které včera zazněly ve hře a budu rád, když sem napíšete svůj názor, či další nápad, abychom společně dali základ nějakým závazným pravidlům.

1) veškeré postupy vojsk jak templářských tak zakarumitských se budou uveřejňovat s dostatečným předstihem na foru v topicu Bitva o Arkhalii - bitevní plán, zde také budou vypsaná území, ovládaná Templáři a náležejcí království Arkhalia (představiteli jsou Zakarumité)

2) bitvy by měli probíhat pokud možno ve večerních hodinách, kdy hraje nejvíce lidí

3) bitev se může účastnit kdokoli, ale pokud nevzniknou žádné další frakce, tak pouze jako přivrženec Templářů nebo Zakarumitů, pokud se nechcete stát členem těchto frakcí

4) na přívržence bude nahlíženo jako na člena jedné z frakcí (to se týká pohybu po území a jednání s ním pokud bude chycen)

5) bojovat se bude nejen o města, ale i další důležité lokace jako je např. Úpatí dračích hor, Ruiny, atd.

6) pokud se bude bojovat o město nebude se do města portovat, ale musí se k němu dojít, přičemž frakce, která je ve městě nebo před branami nebude čekat u spawnu, ale někde u prostřed města nebo lokace náležející k městu, portovat do města lze až v průběhu bitvy, ale to už vám nikdo nezaručí, že nebudete zabiti, dřiv než se vám načte mapa

7) pro průběh bitvy platí klasická pvp pravidla:
- kdo je mrtev, se do bitvy nevrací - pokud vás nevzkřísí klerik nebo nějaký kouzelný svitek
- zabití bojovníci se po respawnu vrátí k sídlu frakce, kde počkají na návrat ostatních a do bitvy se dále nezapojují
- mrtvoly se neokrádaji
- mrtvola nemluví, atd..
- pokud se bitvy budou účastnit i přívrženci některé z frakcí, kteří nemají auru a tedy automatický odpor, musí si ho zapnout - toto bych prosil důsledně dodržovat, protože tím můžete zkazit celou bitvu(raději vyhlašte odpor všem, kteří s váma nejsou v partě, ať se pak nemusí zbytečně něco řešit)

8 ) Bitva o Arkhalii je hlavně RP počinem, proto bych byl rád, aby se ctily a dodržovaly zásady RP a kdo o RP nestojí a účastní se hlavně kvůli PVP, tak ať si počká na PVP turnaj

9) 5 minut po zabití posledního člena nepřátelské frakce oznamí vůdce shoutem, že lokace byla buď dobyta nebo udržena, pokud se dalších 5 minut po shoutu nikdo další neobjeví, je lokace oficialně v držení vítězné frakce.

10) kdo vyhraje bitvu, získává dané území - to je jasné, ale po tomto území se smí volně pohybovat pouze členové frakce a její přívrženci, pokud vstoupí na toto území členové druhé frakce, může na ně být bez varování zaútočeno

11) volně pohybovat po celém území Arkhalie se mohou pouze neutrální obyvatelé

12) pokud např. Templáři vstoupí na území ovládané Zakarumity a porazí Zakarumity, ale tento postup nebude oznámen na foru v bitevním plánu, bude území dále náležet Zakarumitům

13) z bitvy vzejde nový král/královna, kterého si zvolí vítězná strana

14) jeden člověk může mít postavu jen u jedné strany, neexistuje aby byla postava u Zakarumitů a Templářů zároveň.

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 12:59
od ozi88
Super Prole,

tohle je to co potrebujeme. jeste mala poznamka k pvp pravidlum. Pokud budete zabiti, do boje se nevracite, jak rika Prole, ale kdyz vas vzkrisi v boji klerik, muzete pokracovat dal ;)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:07
od Mefistofel
jeste menci poznamka k tomu nevraci po respawnu...v pvp pravidle je ci bylo 30min mysli tak co to eliminovat na 10min? jelikoz cekat 30min pronic zanic mi prijde celkem divne a ta bitva muze trvat dlouho coz by se podle me tim eliminovanim te doby zkratilo...

Navrh na konec bitvy...Bitva konci po padnu posledniho clena dane frakce v lokaci tak aby ho protivnik videl ne ze se bude nekdo schovavat v rohu nebo utikat a rekne ze zije v tom pripade se to nebude pocitat a kdyz bude treba v lokaci nazacatku a bitva nadruhem konci tak musi poslat spravu pres tell protivnikovi ze je tam a ze dobyha...oz prole opravte jestli to myslim spatne :)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:20
od Proletario
ja bych zrušil i těch 30 minut, to bysme pak mohli bojovat do nekonečna, prostě jednou zemřeš a končíš, můžeš leda počkat na někoho se svitkem ressu nebo na klerika..ať je to RP

a ten konec bitvy jak píšeš mi přijde dobrej, prostě žádný schovávání..maximálně se jit někam bokem vyspat, ale hned se pak vrátit..

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:23
od Anoriel
Dobře sformulováno. Nicméně bych chtěl podotknout, že celá koncepce bitvy o Arkhalii bude ještě třeba doladit mezi vůdci frakcí a také že Zakarumiti fakticky neexistují ( např já mám 7 lvl.... ) takže bych byl rád kdyby se s prohlášeními že zítra bude dobyt Tanglebrook ještě chvíli počkalo. Než se cokoliv začne řešit bylo by dobré kdyby všechny zůčastněné frakce měli už své stálé členy, jasná pravidla a cíle. To samé platí o aurách. Bez aur jsme odkázáni na vyhlášení si nepřátelství a ne každ do plní a ne každý v tuhle chvíli ví kdo proti komu stojí. Takže než se začne s nějakou masovou ofenzivou bylo by dobré nejdříve zorganizovat frakce.

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:25
od ozi88
ad Proletario, ad Mefistofel: souhlas.

10min po respawnu se hrac nesmi zapojit do hry

5min po zabiti posledniho clena nepratelske frakce oznami vudce shoutem, ze lokace byla bud dobyta anebo udrzena

pokud se dalsich 5 minut po shoutu nikdo dalsi neobjevi, je lokace oficialne v drzeni vitezne frakce.

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:29
od Proletario
Naprosto souhlasím, tohle jsem vytvořil s předstihem, aby jsme si to dopředu pořádně ujasnili, upravili a popovídali si o tom..a spustil to až budou obě frakce připravený k boji se vším co k tomu patří (40. lvl, aury, členská základna, atd...)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 13:39
od ozi88
Anoriel píše:Dobře sformulováno. Nicméně bych chtěl podotknout, že celá koncepce bitvy o Arkhalii bude ještě třeba doladit mezi vůdci frakcí a také že Zakarumiti fakticky neexistují ( např já mám 7 lvl.... ) takže bych byl rád kdyby se s prohlášeními že zítra bude dobyt Tanglebrook ještě chvíli počkalo. Než se cokoliv začne řešit bylo by dobré kdyby všechny zůčastněné frakce měli už své stálé členy, jasná pravidla a cíle. To samé platí o aurách. Bez aur jsme odkázáni na vyhlášení si nepřátelství a ne každ do plní a ne každý v tuhle chvíli ví kdo proti komu stojí. Takže než se začne s nějakou masovou ofenzivou bylo by dobré nejdříve zorganizovat frakce.


to je jasne. my mame zitra sraz. nez nejaka bitva zacne, valka bude oficialne vyhlasena v ramci rp...my dobyvatele, vy obranci ;)

vy jako zakarumite se uz znate a hrajete spolu nejakou tu dobu, samozrejme nove cleny budete teprve rekrutovat, ale jako jadro jste porad zakarumite. my jsme daserict nova frakce, ktera bude chtit jeste doladovat. poznat nas samotnych v ramci frakce muze taky chvili trvat. ja se znam dobre jen s prolem a castecne i s mefistem, zbytek musime jeste doladit a nabrat cleny.

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 21:37
od Feiwill
Jenom poznamka pod carou: mam pocit, ze doslo k nedorozumeni - Epic ma za to, ze po smrti v boji uz se do nej po respawnu nesmi clovek nikdy vratit, ale ostatni maji za to, ze 30 minut se zkrati na 10. Ale obe strany si mysli, ze ti druzi si mysli to same. Mam osobne dojem, ze pokud tam date tech 10 minut, tak ty bitvy fakt budou nekonecny, pac nez stihne boj skoncit, uz se tam zacnou vracet prvni zemreli. Mozna byste tam fakt meli nechat tech zakladnich 30 (= neco jako nikdy).

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 22:11
od Yorton
Já bych měl otázku- Může mít jeden hráč jednu postavičku u dobra a druhou u zla?

Já teda doufám, že ne. :)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 22:16
od Proletario
no ja teda taky doufam, ze nic takovyho nikoho nenapadne =)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 22:18
od Proletario
Feiwill píše:Jenom poznamka pod carou: mam pocit, ze doslo k nedorozumeni - Epic ma za to, ze po smrti v boji uz se do nej po respawnu nesmi clovek nikdy vratit, ale ostatni maji za to, ze 30 minut se zkrati na 10. Ale obe strany si mysli, ze ti druzi si mysli to same. Mam osobne dojem, ze pokud tam date tech 10 minut, tak ty bitvy fakt budou nekonecny, pac nez stihne boj skoncit, uz se tam zacnou vracet prvni zemreli. Mozna byste tam fakt meli nechat tech zakladnich 30 (= neco jako nikdy).


Díky Fei, ano opravdu jsem myslel, že když někdo zemře a neressne ho kler, tak prostě končí..jakože šmitec, šlus, prostě game over =)

PříspěvekNapsal: 14 led 2009 22:27
od Anoriel
Celé je to ještě nedořešené. Nicméně doufám, že všichni členové frakcí budou hrát RP. Já sám nikoho kdo nebude hrát RP nevezmu. Jestliž toto bude splněno tak nevidím způsob jak by se někdo mohl vrátit do 10 min. Napadlo mě prosté pravidlo... Po bitvě se mrtví vrátí neprodleně do sídla svého spolku, kde počkají na ostatní přživší neboť po každé bitvě bude zajisté potřeba zhodnotit situaci.

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 01:29
od Proletario
pravidla zaktualizovana .)

cekam na dalsi napady a pripominky..

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 07:40
od Yorton
Dotaz-Kouzla timestop a Greater sanctuary budou zakázána, ne?
a možná i nějaká další, jen mě ted nenapadají.