Stránka 2 z 7

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 07:54
od genar
timestop na arkhalii nefunguje (dobrej duvod sam vis jak bugoval na pvp)
a gs je hodne omezený vim že kdysi sem zkousel a nestih sem ani prebehnout lokaci:D

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 12:49
od Proletario
jj time stop nefunguje, ale gs bych nechal..

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 12:51
od ozi88
Proletario píše:jj time stop nefunguje, ale gs bych nechal..


souhlas s gs.

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 12:52
od kiklop
no gs pokial viem tak mierne buguje, prakticky sa nepamatam, ze by sa mi ho podarilo pouzit zmysluplne...

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 12:55
od genar
pravda da s ebugnout že ty mužeš utocit ale na tebe ne ale to je stejne porušeni pravidel a využit se da i legalně:)

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 13:25
od ozi88
nepamatuju se, ze by mi gs bugovalo, ale mozna s timto kouzlem nemam jen dostatek zkusenosti....naposledy jsem ho pouzil v dobe, kdy jsem hraval driv...asi 1.5 roku dozadu. ale to mi nebugovalo, co si vzpominam. ted je to mozna jinak, ale jak rikam, moje zkusenosti jsou jine.

taky nevidim duvod ho v pvp nepouzit. je povolene kouzlo tady na ark, tak si myslim, ze jeho legalita v pvp je stejne tak platna jako pri chozeni dungu.

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 14:32
od Proletario
ja sem gs v PVP vzdycky hojne vyuzival a nemel jsem s tim zadnej problem...gs nekdy buguje v PVM, ale jinak fungovalo dobre..ale taky to jsou zkusenosti 1,5 roku stary, takze nevim jak je to ted...zkusime a uvidime =)

PříspěvekNapsal: 15 led 2009 20:06
od Cania
v PVM tedka GS buguje ale solidne... zaple nebo vyple moby po tobe dou jak cervy po mrtvole v pvp nevim :)

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 08:12
od ozi88
Cania píše:v PVM tedka GS buguje ale solidne... zaple nebo vyple moby po tobe dou jak cervy po mrtvole v pvp nevim :)


musim Cania dat za pravdu. ted jsem ho zkousel v mnicharne u lukostrelcu a prd prd...sli po me jak po uzenem.

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 12:19
od Proletario
ze by se o to bugovani gs v PVM postaral taky novy patch? pac co si pamatuju, tak sem tam buglo, ale jinak byl na nej docela spoleh..

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 12:24
od Proletario
pravidla opet aktualizovana a souhlasite vsichni s bodem 13??

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 12:25
od kiklop
No ja som to skusal este za stareho patchu (len v PvM) a nefungovalo mi to v podstate vobec.

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 12:31
od ozi88
Proletario píše:pravidla opet aktualizovana a souhlasite vsichni s bodem 13??


souhlasim, jen by to chtelo specifikovat s zakarumity, pac pokud vyhraji templari, zakarumiti jsou v jadru frakce 'cestna a dobra' a svoji vyhru uznaji a tim by pvp skoncilo....leda ze by pak pokracoval hon na zakarumity.

naopak pokud vyhraji zakarumity, templari v jadru frakce 'zla a podla' se s prohrou nikdy nesmiri a budou se pokouset krale nebo kralovnu svrhnout.

pokud by zakarumiti i po prohrane valce pokracovali se svrzenim zleho krale nebo kralovny, pak si myslim, ze je to ok, ale pokud se odeberou do ustrani, tak je po bitve frakci ;)

tezko rict covece, zajimal by me v tento moment nazor zakarumitu ;)

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 13:49
od Anoriel
No hele problém je že mi není jasné jak se rozhodne kdo vyhrál bitvu o Ark :-)) Jet u spousta území o která pujde bojovat úspěchy se budou přelévat z jedné strany na druhou a tak proste nevím co si představujete pod tím zlomovým momentem... Tak ted sme vyhráli a dem volit krale :-D . Podle mě by jak strana dobra tak strana zla měla mýt své krále/královny a ty by mezi sebou bojovali o sféru vlivu využívajíce frakcí ke svým mocenským zájmům :-)

+ požádali by se WB aby upravili jednotlivá území obou království podle toho která strana tam vládne. Aby když člověk přijde do říše zla tak ho to praštilo do očí (na zemi mrtvoly rozbyte karavany etc.) a řekl si... Ha tady nemam co dělat. Když by nebyl král tak by byla anarchie, kdežto kdyby byly dva tak by do toho už šla zahnout politika a hlavně by se boj neomezil jen na boj dvou frakcí. Když by někdo chtěl založit vlastní frakci tak by se bitvy účastnil také, ale pod záštitou svého panovníka. Rád bych tu vybudoval tento krásný feudální systém :-)

PříspěvekNapsal: 16 led 2009 13:56
od ozi88
Anoriel píše:No hele problém je že mi není jasné jak se rozhodne kdo vyhrál bitvu o Ark :-)) Jet u spousta území o která pujde bojovat úspěchy se budou přelévat z jedné strany na druhou a tak proste nevím co si představujete pod tím zlomovým momentem... Tak ted sme vyhráli a dem volit krale :-D . Podle mě by jak strana dobra tak strana zla měla mýt své krále/královny a ty by mezi sebou bojovali o sféru vlivu využívajíce frakcí ke svým mocenským zájmům :-)


cha, to je slovo do pranice ;)
to nezni spatne. ja osobne jsem si ale pod kralovanim predstavoval vyuzivani hradu atd....teda nevim, jak to ted bude, kdyz hrad si muze koupit kdokoliv za 20mega....

jinak co rikas zni fine. byl bych nerad, kdyby nastal zlomovy okamzik a vedelo se, ze tahle bitva je posledni nebo tak a po ni bude zvolen kral....prohravajici frakce by podle me nemela uz pak chut se do neceho poustet....i kdyz verim, ze Templari by do bitev sli znovu.

nevim covece, tezko rict.

osobne si to predstavuju tak, ze kdyz vyhrajete uzemi vy, je vase a vsechny dobre duse tam budou pobihat a hrat si podle vasich predstav. Kdyz vyhrajeme mi, budeme po neclenech Templaru chtit platit za pouzivani mapy atd atd atd...ti si ale zavolaji na pomoc vas a bitva o uzemi znovu zacne...

kral nebo kralovna by mel byt zvolen hracema arkhalie, ale zaroven by to mela byt postava z frakce s vetsi prevahou, coz se casem muze znovu otocit a volilo by se znovu...nevim, muj nazor