Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 15:51
od ShaDoOoW
dá, ale nwn není open source *EDIT, tak dobře dá se to ale tak význam toho co jsem napsal se nemění


každopádně, až se zase stane že to nebude pouštět lidi do hry doporučuju před restartem uschovat všechny logy v aktuálním logs.0 které nejdou do rotace (tzn nwnx.txt a vsechny nwnx_neco.txt) a já bych se na to kouknul, podle mě tam bude něco co napoví čím to je

PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 17:11
od peta_84
ShaDoOoW píše:nedá, nwn není open source


jasne, ze se da, kouknu se jak je ta komunikzace slozita, ale nic neslibuju.
co je na tom blbe, je ze se chyba projevi az po vyberu postavy, coz bude tezsi nez login.

PříspěvekNapsal: 22 úno 2011 23:43
od Feiwill
Shadow> OK, pokad se to zas stane a budu tam vracet autorestart, pridam tam tu uschovu logu.

Peta> Diky, to by bylo pak snadne reseni. Mozna ze vybrat postavu koneckoncu treba nebude. Jenom se prihlasit. Uz v ten moment hra neco plivne do logu a zvysi pocitadlo lognutych hracu.

PříspěvekNapsal: 25 úno 2011 22:55
od Feiwill
Zatim to vypada, ze preptavani se na stav serveru kupodivu fakt pomohl. Eviduju 7hodinovou absenci hracu na serveru v noci na stredu, a pritom se pak slo normalne lognout. To same v noci na ctvrtek (6 hodin). Mozna ze ta kriticka perioda trva vic nez 7 hodin, ale ma historicka pamet tusi, ze za 7 hodin by to uz byvalo zacalo hrace vykopavat.

PříspěvekNapsal: 25 úno 2011 23:11
od ShaDoOoW
A nestávalo se to náhodou jen když proběhl restart a pak 4hoď nikdo nelognul?

PříspěvekNapsal: 26 úno 2011 00:23
od Feiwill
Ee, to nesouvisi urcite.

PříspěvekNapsal: 27 úno 2011 10:40
od Yorton
Akorat dneska to zase vypisuje, že jsem byl zaveden. :?

PříspěvekNapsal: 27 úno 2011 11:27
od Feiwill
OK, vracim autorestart po 5 hodinach.

EDIT> Vlastne po 5 az 6 hodinach, protoze se ten stav kontroluje jednou za hodinu.

PříspěvekNapsal: 12 bře 2011 13:42
od ShaDoOoW
No hele takže mám na svém serveru stejný problém, takže jsem samozřejmě zjistil co ho způsobuje, je to databáze jak jsem předpokládal (resp. plugin co ji ovládá nwnx_odbc), po nějaké době neaktivity všechny dotazy hážou error, což na arkh znamená, že to ověření CD klíče na začátku ověřuje cd klíč hráče proti práznému stringu což je vždy nepravda a vykopne hráče.

Já s tím dřív problém neměl protože jsem každou herní hodinu zapisoval do databáze aktuální čas, což je určité řešení pokud ten můj script chcete (ani nemusí zapisovat jako třeba něco z db vracet prostě aby nezaspala), každopádně jsem to přestal dělat a ouha... No další řešení je přidat tady tuhle kontrolu aby to nezaspalo přímo do zdrojového kódu pluginu, což asi skusím udělat...

PříspěvekNapsal: 12 bře 2011 14:20
od ShaDoOoW
Takže po nějaké době neaktivity se databáze sama odpojí, což se děje z toho důvodu, že při pádu hry se sama neodpojí takže je tam nějaký limit po který databáze čeká aby se předešlo tomu že se odpojí ikdyž server pořád běží. Z kódu toho pluginu vůbec nejsem chytrý, nikde tam ten defaultní limit nevidím a ani nevím jak to navýšit, což stejně není moc dobrý nápad.

Nejlepší řešení tak je jednou za čas poslat ze hry nějaký dotaz do db.

PříspěvekNapsal: 12 bře 2011 18:23
od Feiwill
To je super, moc potrebujem. Pokud staci jenom select, tak urcite preferujem pred zapisem. Treba:
SELECT * FROM PWDB_killy LIMIT 1

PříspěvekNapsal: 14 bře 2011 19:55
od Feiwill
Diky, vypinam ty autorestarty.

PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 08:42
od Zeus
Dobrá práce "soudruzi" :o osobně vím že stálé restarty jsou nah.... pamatuju doby před pár lety kdy sem mel strasnou radost že jsem moh něco slušného koupit u obchodníků a o odpastění ani nemluvě :o)

PříspěvekNapsal: 15 bře 2011 17:03
od praetor
Super. Presne ako píše Zeus. A o otravných pasciach, ktoré musí človek po reštarte znova čistiť, ani nehovorím :)

Re: 12.2. nelze se pripojit do hry

PříspěvekNapsal: 14 dub 2022 10:14
od weslo
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо