hator : njn to je na tunelu fajn ta myšlenka neni špatná jen provedení otřesné
ledovec - inu řekl bych celkem težký a i malá chyba muže být průšvih
bohužel loot není až tak zázračný kvuli pár duvodů
1) druid to solne
2) pakliže se najde někdo zneuživající nesmyslů ktere tam sou má to snadné at už sám nebo v 2-3
( iracionalni chovani ai vs plošky , žádný unik,bouřka je omráčí jedna báseň, při chybě tě ve vou vymlati cca o pul kola rychleji než v 5 dík jejich rychlosti,ab,dmg,sražení, počtu - i když to některé postavy ustojí nechytnou je všechny a vetšinou jich pár vyklepne zbytek party )
možná by pár uprav bylo na místě jen si nejsem uplně jistý jakým směrem by se ledovec měl ubírat zda starou cestou na prskavky nebo dnešní druid/wiz , zenko a cokoliv k nim
resp pokud na ten dungeon šahat tak zda pouze - zabranit solovani/znemožnit behani v 1-3
nebo
1) upravit mágy aby nešli ustřílet nicmeně zabit pouze kouzly(ne plazivkou) - nutnost prskavek/rakshy
2) bud imku nebo jen zvýšit vůli aby jim bouřka nedala všem omračeni prvni kolo
3) snížit dmg a zvýšit násobitel / massive/ rozsah = zvýhodnění pm ( dřív mívaly devast
)
4) upravit ai aby ignorovaly aoe ne jako ted že pokud je zed ploška a parta tak nejdou po parte kvuli tomu že by musely do aoe sco jim dava k6
5) předělat bosse - ignorace sr , smysluplne dc kouzel , imky ktere nemaj ,znemožnit je lákat bez spawnu npc kolem.
6) znemožnit upliváni skřetů druidem