Z poslaní Temných Templářů je zřejmé, že chtějí znovudobýt svoje prastaré území, na němž se nyní rozkládá království Arkhalie. Proto jsme se s představiteli Zakarumitů dohodli ma určitých pravidlech, jenž budou obě strany respektovat, aby se Bitva o Arkhalii stala dlouhodobější zábavou a nebyla pouze desetiminutovým obsazením města a vykřikováním na všechny strany, že teď je zrovna naše.
Temní Templáři se vracejí v době, kdy Arkhalii nikdo nevládne, nechť tedy z těchto bojů vzejde nový král/královna, zda se bude jednat o krále temného nebo dobrého bude jen na vás, na čí stranu se přidáte a kdo tuto bitvu vyhraje.
Pravidla, která sem napíšu prozatím neberte jako závazná, je to jen několik nápadů, které včera zazněly ve hře a budu rád, když sem napíšete svůj názor, či další nápad, abychom společně dali základ nějakým závazným pravidlům.
1) veškeré postupy vojsk jak templářských tak zakarumitských se budou uveřejňovat s dostatečným předstihem na foru v topicu Bitva o Arkhalii - bitevní plán, zde také budou vypsaná území, ovládaná Templáři a náležejcí království Arkhalia (představiteli jsou Zakarumité)
2) bitvy by měli probíhat pokud možno ve večerních hodinách, kdy hraje nejvíce lidí
3) bitev se může účastnit kdokoli, ale pokud nevzniknou žádné další frakce, tak pouze jako přivrženec Templářů nebo Zakarumitů, pokud se nechcete stát členem těchto frakcí
4) na přívržence bude nahlíženo jako na člena jedné z frakcí (to se týká pohybu po území a jednání s ním pokud bude chycen)
5) bojovat se bude nejen o města, ale i další důležité lokace jako je např. Úpatí dračích hor, Ruiny, atd.
6) pokud se bude bojovat o město nebude se do města portovat, ale musí se k němu dojít, přičemž frakce, která je ve městě nebo před branami nebude čekat u spawnu, ale někde u prostřed města nebo lokace náležející k městu, portovat do města lze až v průběhu bitvy, ale to už vám nikdo nezaručí, že nebudete zabiti, dřiv než se vám načte mapa
7) pro průběh bitvy platí klasická pvp pravidla:
- kdo je mrtev, se do bitvy nevrací - pokud vás nevzkřísí klerik nebo nějaký kouzelný svitek
- zabití bojovníci se po respawnu vrátí k sídlu frakce, kde počkají na návrat ostatních a do bitvy se dále nezapojují
- mrtvoly se neokrádaji
- mrtvola nemluví, atd..
- pokud se bitvy budou účastnit i přívrženci některé z frakcí, kteří nemají auru a tedy automatický odpor, musí si ho zapnout - toto bych prosil důsledně dodržovat, protože tím můžete zkazit celou bitvu(raději vyhlašte odpor všem, kteří s váma nejsou v partě, ať se pak nemusí zbytečně něco řešit)
8 ) Bitva o Arkhalii je hlavně RP počinem, proto bych byl rád, aby se ctily a dodržovaly zásady RP a kdo o RP nestojí a účastní se hlavně kvůli PVP, tak ať si počká na PVP turnaj
9) 5 minut po zabití posledního člena nepřátelské frakce oznamí vůdce shoutem, že lokace byla buď dobyta nebo udržena, pokud se dalších 5 minut po shoutu nikdo další neobjeví, je lokace oficialně v držení vítězné frakce.
10) kdo vyhraje bitvu, získává dané území - to je jasné, ale po tomto území se smí volně pohybovat pouze členové frakce a její přívrženci, pokud vstoupí na toto území členové druhé frakce, může na ně být bez varování zaútočeno
11) volně pohybovat po celém území Arkhalie se mohou pouze neutrální obyvatelé
12) pokud např. Templáři vstoupí na území ovládané Zakarumity a porazí Zakarumity, ale tento postup nebude oznámen na foru v bitevním plánu, bude území dále náležet Zakarumitům
13) z bitvy vzejde nový král/královna, kterého si zvolí vítězná strana
14) jeden člověk může mít postavu jen u jedné strany, neexistuje aby byla postava u Zakarumitů a Templářů zároveň.