Ice píše:Podle mě je to práce, která nebude mít žádný vliv na hru, krom toho že hráči se naučí craftit jinak. Nic se nezmění nikdo nic novýho zábavnýho nebude dělat jen se změní 100% úspěšnost na x%. A vzpomeň si jak stašně vás štvalo 1% u Merioda a ty tu navrhuješ 75% ztráty.
nevim jestli jsem se dobre vyjadril. ja jsem navrhoval, ze na vyrobeni normalniho lektvaru bude uspech vzdy. Pokud by si nekdo udelal specialistu alchymistu mel by navic (pripadne po nasbirani nejakych bylinek) sanci tech rekneme 25% na vyrobu silnejsiho lektvaru, ktery by mel delsi trvani, lepsi ucinek. podle typu a taktez podle toho DC, ktere by zrovna aktualne hodil. Znamenalo by to, ze alchymista by potom, pokud by se snazil vyrobit lektvar nelepsi zakonite vyrobil i znacne mnozstvi obycejnych "nepovedenych" lektvaru, ktere by mel potom logicky snahu nekde udat, coz by mohlo posilit obchod.
Urcite bych se s tebou o tom nekdy dale bavil, ale myslim si, ze zvysena aktivita na serveru a foru zaktivovala prisirky a chronicke otacece cudlikama natolik, ze klima k tomu neni vhodne. Zajimave, za posledni cca mesic a pul, kdyz jsem nehral, ani neprispival na forum mlceli jako hrob.