Radas píše:1. není to PM kdyz nemas super veci tezko vytahnes hody a kazdej te devastuje... a posledni rada zamereni iluze a co se vyplati int zaklad 32 (44) tim mas dalsi kouzlo na 9 urovni takze mag int 32(44) s skolou iluzi 8 kouzel na 9ce..
redakcne kratene:)
No PM zo zasady nechcem, nedokazem hrat nemrtvaka dokonca ani bez RP. Build bol mysleny na dungy, pvp som zatial ani velmi neskusal a neviem ci tu az tak velmi bezi aby som koli nemu robil build, zase tolko casu na Arkhalii netravim. Takze otazka znie, ci je v dungoch tolko devastatorov, ze to nezvladnem?
Zameranie na iluziu ten build ma... int o 2 viac ako radis. Vlastne som aj rozmyslal, ci to trochu neznizit, len som sa bal, ze bude chybat DC na kuzla a par kuzel potom. Nezislo by sa napr. Improved Combat Casting? Alebo hellball, ja neviem.
A mozno je trapne, ze nevie mavat mecom, ale ja osobne nemam rad hybrid buildy ktore vedia aj hento aj tamto, ked chcem bojovnika, robim bojovnika, ked chcem carodejnika, robim carodejnika. AC nie som si isty, netestoval som, ale pri warwizardovi pisu bez veci 67, pri arcane knightovi 51. Teda nevravim, ze je to lepsi build, len je celkom inak zamerany. Devast je urcite mocny, ale tiez je rozdiel medzi Weil of Banshee s DC37 a SR prienikom 35 a Weil of Banshee s DC23 a SR prienikom 23(vsetko bez veci a buffov, ak viem dobre pocitat). Proste zabijaju rozdielnym sposobom.