Po nynější úpravě labu se ti Ice podařil tvůj záměr, aby hráči chodili druhými dveřmi, protože ty 3. jsou jen pro rdd/bardy. Železný golem má jedinou slabinu a tou je to, že jde devastnout, vzdušný elementál zase prorazí wardu, je imunní na štíty a je také imunní na všechny kouzla.
Navíc slušné ab/dmg/rezisty oba dva, takže pro moje postavy jedině 2. cesta.
Co ale nechápu je, proč ta druhá cesta háže na místa, kde je to pro specifické buildy, konkrétně myslím tu zimu s orky, kde je na konci past, kterou dokáže odhalit jen zloděj. Už tam pár lidí na té pasti skončilo. A na to jak je to těžké a dlouhé, se ani 2 klíče a 3-4 mědi nevyplatí, protože padá úplné hovno.
To pak nezbývá jiná možnost než se portnout do Sandgrove a jít znova. Což je úplně super! Strašná zábava, hlavně když mě to tam hodí 2x po sobě.
Další věc jsou ty klíče. Už jsi mi na ICQ říkal, že fakt, že si hráč musí udělat jinou postavu aby mu ten klíč dala je tvůj záměr.
Což je teda mega zábava relognout na postavu, které ten klíč dá, vzít jich 20 a přehodit si je. Super! Navíc bardi se ti na to vyserou, mají charismu kolem 24 a pak si dají song a mají všechny skilly kolem 25bodů, takže těm ty klíče dá, jestli jsi kdykoliv zamýšlel aby si hráč musel dát body do přesvědčování tak tento záměr selhal. Já tam můžu jít se zaklínačkou ta má charismu 44, takže přesvědčování nepotřebuje a dá jí to.
Ale stejně je to strašná zábava si ty klíče přehazovat, omg.
Klíč 1. mi po úpravě nedal, otázkou ale je jestli ho dá bardům, jestli jo mají další zvýhodnění protože dveře 1 jsou nejvýhodnější žejo.
Nevím jestli jsi si všiml díky té soutěži v sólování, že tvoje dungy se chodí nejméně. Můj názor je, že je to díky těmto vychytávkám...