Zatim je to jen v teoretické rovině a bude se muset ukecat ShadoOow aby to případně provedl.
Nebudu vás nudit detailama jak to přesně bude fungovat.
Hlavní je toto:
- zajistí se ohlídání toho, že dung byl postavou (postavami) projit celý a že nakonci byl zabit boss.
- bude zrušeno omezení počtu postav
- bude zavedeno počítadlo průchozích postav (podle toho kolik postav ho projde a toto počítadlo se bude nulovat otevřením bedny (nazvěme si ho pracovně PPD)
- dungy zůstanou zařazeny do kategorií podle počtu kolik postav by ho ideálně mělo chodit (nazvěme si je Kx - kde x je onen ideální počet postav)
- poklad zůstane ve stávajícím rozložení tj. slotovky 100%; obyč itemy x%; vzácné ietmy x% + přibívání procent za kill bosse (promiňte že neuvádim čísla - nepamatuji si je, ale někde na fóru jsem je zveřejňoval k porovnání se starým systémem pokladů který fungoval před wipe)
- a teď to důležité a to je objem pokladu:
a) PPD=0= slotovka+obyč item
b) Kx>PPD= slotovka+obyč item
c) Kx=PPD= slotovka+obyč item+vzácný item
d) PPD>Kx= y*slotovka+y*obyč item + z*vzácný item
(y=počet lidí kteří jdou dung-Kx+1; z=násobek Kx)
1) Pokud půjde někdo do dungu pro dva lidi sám a projde ho 1x dostane slotovku a s % pravděpodobností obyč item
2) Pokud půjde někdo dung pro dva lidi sám a dá ho jednou a nevybere poklad a dá ho podruhé a poklad vybere dostane 1x slotovku + s % pravděpodobností obyč item + s % pravděpodobností vzácný item pak počká na respawn pokladu a vybere ho se stejným výsledkem jako v bodě 1)
3) Pokud půjdou dung pro 2 hráči 3 tak v pokladu naleznou 2x slotovku + 2x s % pravděpodobností obyč item + 1 vzácný item
4) Pokud půjdou dung pro 2 hráči 4 v pokladu naleznou 3x slotovku + 3x s % pravděpodobností obyč item + 2x s % pravděpodobností vzácný item