Ice píše:Mam pár připomínek a dotazů. (nevěnoval jsem se nikdy buildům, které kouzlí tak omluvte pokud tu budu psát nesmysly)
1. Zdá se mi zcela nelogické aby kouzla působila jen na NPC. Stejně nelogické by bylo zakázání zásahu zbraní v partě.
a přesto polovina kouzel na partu nepůsobí normálně, mimochodem 3 největší akční servery mají ochranu party nastavenou globálně (já nevhnuju lokálně jen pro určité dungeony): Diablo server, Higher Grounds, Heart of Winter, stejně jako tam mají "party port" který se ti rovněž zdá nesmyslný
2. Nevidím logiku v tom, když prskavka něco sóluje, proč by při takovémto opatření měla najednou z ničehonic brát někoho do party?
bavíme se tedy o mv - jediné co tam prskavka sólne, a to jedině taková která má AC 85+ jsou grupy škorpionů, zmijí a netopýrů, přes klíčníka se nedostane, druid se sice přes něj dostane ale dole už to sólo nedá
sólovat se to tam nevyplácí, a stejně se to tobě ani draxovi nelíbí a chcete to navíc zakázat. Ano ten koncept toho dungu je špatný jestliže to prskavka/druid vymlátí 3x rychleji než parta 4 hráčů, takže za mě říkám upravte to aby to sólovat nešlo.
3. Pokud zapomenu na dva předchozí body, jak souvisí zvětšení party s tímto krokem. Přece když nebudu zraňovat spoluhráče, nebudu muset brát klerika, který má spoustu ochraných kouzel a léčení, které řeší nynější situaci. Tudíž vidím jako přínos naopak zmenšení party nežli její zvětšení.
O zvětšení party jsem nemluvil. Mluvil jsem o zvýhodnění party a casterů. Momentálně je prskavka v partě znevýhodněná tím že její kouzla ubližují vlastním a proto má lepší chodit sólo kde se jí to nestane (únik/koule ochrany proti kouzlům/SR řeší zranitelnost vlastními kouzly). Moměntálně ikdyž existuje dungeon kde bych plošným kouzlem dal příšerám aspoň tolik co dá kukri master jedné za kolo (a to jinde stejně neplatí) tak tam s prskavkou nemůžu a systém mě nutí udělat si kukri mastera taky. To bych bral pokud by se nejednalo o 99% serveru a prskavka by zůstala jen na tunel a probíhání šedého. V partě je prskavka na dvě věci, dá se s ní jít sice dalha(a to jen díky úpravě pracky na AB na delší trvání) ale to chce top equip a je jednodušší naexpit klasickou "zeď" která ho ustojí nahá. Pak ještě možná ledovec ale tam právě díky tomu zraňování vlastních nemá smysl brát prskavku na AC a radší vzít PM prskavku na odolnost a redukci která bude koboldy zabíjet tak že si stoupne se štítama a wardou a nechá se zraňovat. Navíc co se přišlo na to že tam dou bouře už tam ani prskavku nikdo nepotřebuje, zen klerik ftw. A všude jinde je prskavka ztrátová, nikde to není přínos ani v monkárně na tu nekromancerku, kde sice prskavka pomůže a o 5minut to urychlí, ale kdyby ten hráč vzal mláticí char tak těch 5minut získá jinde a dost možná víc jak 5minut. V hradu na counterspell stačí klerik. Ale jinak platí to co v mokárně, vzít prskavku do party kvůli jednomu bossovi/klíčníkovi se prostě nevyplácí.
4. Tyto kouzla po této navrhované úpravě budou působit na toho kdo kouzlí nebo bude brán jako člen party a tudíž mu taktéž nebudou ubližovat? Pokud by totiž pak i kouzlící byl imunní vůči svým kouzlům mohla by nastat situace, že třeba tam kde NPC nyní nejdou zabít protože proběhnutí takovým kouzlem ubližuje i vlastníkovi, nalogl by s druhou postavou a tím by se stal vlasně imunním a zcela bez většího úsilí NPC uvodil skrz takové plošné kouzlo.
Abych pravdu řekl nevím, dost možná to nebude působit ani na sebe (ikdyž to se dá upravit). Ale to je jedno, kdybyste někdo z vás hráli za prskavku tak víte že se kouzla hážou pod nohy a to asi dělat nebudete kdyby vás ty kouzla zraňovaly. Ledovce se dá vyhnout jednoduše skrz kouli ochrany, něco na sesilatele nefunguje normálně (vadnutí), a zbytek se dá obejít přes únik. A druid si ještě zakouzlí SR kteríé mu dává 60% odolnost na svoje kouzla k tomu. Takže sólisty to stejně neovlivní. A logování druhé postavy je proti pravidlům.
Pravda je že je to asi stejně zbytečné. Nechápu proč se o tom tak hrozně hádáte. Nikdo kdá má fajného mlátiče tam stejně prskavku brát nebude, ten DPS co dá mlátič je neporovnatelný a prskavka se mu vyrovná jen tehdy když se nahromadí dostatek příšer, což se při klasickém průchodu nestává, tam se spawnuje po jedné skupince a na to je to plýtvání. Prskavky mají omezený počet kouzel a čeikat než se prskavka v půlce dungu vyspí a obnoví kouzla nikdo nebude.
Navrhoval jsem to kvůli možnostem. Sice to nebude výhodné ale bude to možné. Dnes to možné prostě není a všude to nutí hráče chodit v partě zeď/mlátič/klerik.
To že se nepůjde u mlátiče překliknout na vlastního jsem myslel že se vám bude líbit, pokud už jen to se vám zdá proti srsti pak se na to vybodněte.