shadoow :
1) co se bab týče budeš mít -2 ale 3 epic featy = 2x great dex 1x epic prowess tzn stejne ab ... +1 za pulčika ( který je na ruce kktina )
tedy +1 .. co se ac týče budeš mít +2 za monka +1 za pulčíka +1 za great dex = +4
ve bvýsledku .. ale s rangerem
neodemkneš
neodpastíš
ztratíš 60 skillpointu
5-30 zakeřný
nemužeš používat svitky / hulky (umd) což je u necastera na solo obrovský problém ... ( ii, meč katastrof, .. zruš ii ,odstran slepotu , dispel kys štítu .., spell mantle ( jedina imka na dracolich /minotaur implozi je kler /druid/ napsaný svitek))
ano ma +5 buff ale jen proti favored enemy které vezme 3 .... navíc u solo neplatí že pojmeš s 5 favored vetšinu arkh jako u party pokud chcer monka na 1-2 dungy ano pak je možno s tima ab počítat páč a pestrost ras je u solo nesrovnatelná
2) někdy si to testni ... je to -4 -4 oproti -2 -2 u nepulčika ... tedy -2ab plošně zato ale elf nenabízí takřka nic ... .. a pulčík ti to 1 ab vratí .. výsledke je tedy -1 ab +1 ac +1 save
spíš radši vzít elfa, jakýkoliv monk půlčík je podle mě nevýhodný
kdežto pulčík ma +1ab +1ac +1saves ... což z něj dělá jednoznačně top rasu na dexaře ,,,( u nemonka o to ac přijdeš dík tomu že nemužeš pavézu .-.. monk ale tohle ac dostava bez postihu)
í 2-12 není o zas tolilk horší jak 1-20
2d6 pulčika = 7dmg 1d20 normal postavy = 10,5 = víc než 30% pokles 3,5dmg je nezaenedbatelné než pulčik s rukavkama to už tě vyjde mnohem líp jedna kama ... bez featu na dual .. bez ztrátý moznosti chranicu /rukavic
jinak drax zapomně uvést hlavní výhodu rukavic a to jsou onhity, zvlášt negativní rukavice s onhitem omráčení jsou v 90% dungeonů (tzn nejen sólo za předpokladu že se budeš dobře trefovat) naprostá bomba zvlášť když máš snejk
no ja je nezmínil díky obrvoske nevýhodě tech rukavic ... a to té že maji mnohem nižší dmg než ohnivé + fakt že kotel npc omračit nejde( a temeř každý silnější boss u ktereho je ten dmg cítit .... oproti ohnivým ztraci fire dmg ... dalších +1-9 za enhancement - maji misto nej ab a shodný negativ dmg ... no negativ resist není žádná vzácnost .. enhancement resistnou jen % imky na tupe = tu sem videl snad jen u netopýrů v mv.. ) .. další npc maji imku na sneak nebo takove ac že do nich prd trefuješ = malo procu ... malo hitu behem kratičkeho omráčení )
tím myslím že když máš tohle jako sekundární postavu
pokud máš maina na slotovku tak nepojedeš druhý char na slot ... pak ti schází gemy
srovnani dmg je pekné ale u kam máš 2x max ab hod který ti +2 ab vždy trumfne kromě situace kdy má cíl přesné ac abys ho dvackoval s kamama a s rukavkama ne NAVÍC kama ma o 2 utoky víc celkově at už srovnáváš 6 vs 8 nebo 8 vs 10 % narust je tam vždy a ne zrovna malý .. ale obecně je tu i možnost jet jednu kamu kdy ti to i tak bvjde lip díky možnosti rukavic
co se vlajek týče ... použitelná je jen
pirátská co ti přidá dva preepic featy což až takove terno není ...
bleskove zmije = haste ( tady je ale nutno počítat že pokud bys tomu naháněl eq jako mainovy dopracuješ se k faktu že jedina +8 roba je +8ac a haste tedy pokud ji seženeš ( a minimalně 2 jsou složené a častí je kopa stačí nahnat měď) je jakýkoliv jiný haste item k ničemu a vlajka tedy nemá co nabídnou)
ještě je vlajka s +1 regen .... ale -4 moudrost = -2 ac = naprd pro cokoliv s ac
vlajky s +2 vlastnost = spíš kosmetická zaležitost než cokoliv jineho ... u techto se dokonce uvažuje o rušení ... taková +2 int vlajka je jednoduše trash
ale co shadoow poněkud nezmínil je hlavní nevýhoda rukavic .. neustale se zde počítá rukavice + vlajka vs kama ...
ale to je naprosto chybné ve skutečnosti je to rukavice + vlajka vs kama + rukavice/chraniče .. jelikož ti bojove rukavice ucpou slot ( a kama ne) přicházíš s nima o možnost nosit rukavice /chraniče které jsou značně silnější než jakakoliv vlajka
z možnsotíí třeba haste +1 všechny vlastnosti , +6 odolnost +12 výsměch , +2 sila +2 odolnost +2 regen).. a mnoho dalších nedejbože zminovat skládací rukavice které jsou hodně imba i když je problem je složit
když si vemu libovolne ze zminených rukavic + kamu je vlajka asi taková náhrada jako náplast na uříznutou nohu
k tem rukavkam .. ty jsou jen jako 1 zbran s 6 utoky ... 1 kama je totéž ... 2 kamy už sou 6 main 2 offhand k tomu máš tedy samozřejmě ještě příval a haste ve výledku tedy rukavky 8x 1 kama 8x 2 kamy 10x