Nový hak:
- opravuje některé konflikty s patchem 1.69, je možné že se místo některých stromů budou objevovat jiné věci pokud na něco takového narazíte nahlaste
- nové stromy v lese které mají "sekundární dlaždice" takže jejich vršky mizí
- oprava bílých dlaždic ve stínové kryptě v lokaci s bossem
- umožnění "stackovat" prázdné svitky a lektvary
- oprava sesílání zrušení neviditelnosti
Změny v modulu:
Úprava loot systému. Nový systém reaguje na počet hráčů a i v sólo dungeonech vytváří v pokladu více předmětů (technicky šance je X, když jde jeden hráč, ve dvou je šance stejná ale háže se 2x takže můžou padnou 2 předměty). Tento systém je nyní aplikován ve všech dungeonech, počet hráčů se počítá podle průchodu portálem/dveřmi tak aby se toho nedalo zneužít.
Nicméně obsah pokladů zatím zůstává ve většině dungeonů stejný, obsah se bude měnit postupně kdo chce pomoct může navrhnout obsah konkrétních pokladů v dungeonech a poslat to Icemu nebo mě přes soukromou zprávu. Věřte že to celý proces hodně zrychlí.
- vylepšení obsahu lootu v: balrog, skála, mrazivá věž vrchní patro, stoky
- úprava paláce Dragiry
- zrušení přechodu zpátky z lokace Ledovce - Temné vršky
- oprava (ne-)spawnu kleriků u drowů
- oslabení jezerní víly
- úprava, respektive posílení zbrojí pro určitá povolání