Verze 28_25:
- globální změna padání rarit, pokud půjde 5 a více hráčů bude šance, že padnou rarity 2 (při 10 lidech by mohly padnou i 3) - rozdíl je že ani na jednu nebude 100% šance (což při starém systému byla)
- úprava počtu mincí, které padnou v MV na náhodný počet
- šance dole v pekle srovnány na úroveň tunelu + ne vždy padnou oba klíče z arciďábla
- zlevnění skládaček na +7AC o 1, většina až o 2 zlaťáky
- úprava obřího doupětě - prodloužení tak aby běžný postup trval tak dlouho jako má boss respawn
- úprava první lokace dimenzionálního tunelu
- posílení golemů v opuštěné slůji (byli na úrovni skřetů)
- oprava iounu na DC kouzel
- opět revize hraničářovy zbroje - naprostá většina bonusů zrušena, přidány jiné více zapadající do prapůvodní myšlenky "přijdme povoláním to co jim chybí"
Dodatek k úpravě pekla:
Včera jste zašli nad tím jak imba loot tam byl, dneska budete nadávat že tam *nic nepadá*. Ten dungeon má ale jiné kvality: v počtu hráčů na které byl stavěn je velmi jednoduchý, je zábavný a vyžaduje nejméně náročnou skladbu buildů. Taktéž se tam velmi dobře expí na LL a všichni teď už víte že tam padají naprosto neporovnatelné kousky. Proto nelze čekat, že tam ten loot bude lepší než kdekoliv jinde (a on bohužel díky mému špatnému úsudku byl ).
Dodatek k úpravě hraničářovy zbroje:
Prosím nepište mi jako hráči ani jako DM že nové kousky jsou odpad a k ničemu - to není konstruktivní kritika a už mě to vážně nebaví poslouchat, ne bez konkrétního návrhu jak by se to mělo udělat jinak. Je třeba neporovnávat s tím co kdysi padalo (a nikdy padat nemělo) a co tu ještě koluje protože DMka neměly dost odvahy vám to sebrat. I to co padalo dodnes bylo oproti ostatním zbrojím o 2 řády výš. Takže zpátky na zem. Kdo to nosit nechce, jsou tu jiné zbroje.
Mimochodem kdo chce může staré hraničáře prodat DM a dostane velmi dobrou finanční kompenzaci.