Druid - řešme ho tady

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod ShaDoOoW » 11 čer 2011 11:36

drax: pravda to je blbost s tim ED a jednotlivyma upravama drak, ale umoznit pocitani vsech veci je dobry napad, nevidim tam jediny problem

Ice: jeste jednou pro vsechny kdo nemaji par jak promeny funguji tu vysvetlim proc ta uprava ze se budou pocitat vsechny veci neprida zadne AC

Některé proměny nepočítají žádné věci, některé jen "zbroj" (helma, zbroj, štít) a některé i "itemy" (prsteny, amulet, boty, pásek, plášť) a některé i zbraň. Žádná proměna ale nepočítá rukavice. A drak normálně počítá pouze zbroj.

Každopádně po proměně se vezmou všechny bonusy s předmětů které se počítají a přidají se na kůži kterou ta proměna používá. To znamená, že se veškeré bonusy stejného typu včetně AC nesčítají a bere se jen nejvyšší! Proto když má druid róbu +9 mu štít +7 nic nepřidá, proto když má z dvou předmětů +obratnost se mu počítá jen ta nejvyšší a proto tou úpravou kterou navrhuji nezíská drak žádné další AC protože se počítá jen jedno.

Jedinou vyjímkou je regenerace která se sčítá a což je hlavní výhoda té úpravy kterou jsem navrhl. Když se povolí všechny věci, získá drak minimálně +10 regeneraci/kolo což je dost slušné. (helma +2/amulet +6, 2x prsten +2, haste plášť, boty odolnosti +6, pásek obratnosti +7, druidova róba +30, štít chaosu asi nový top equip teda asi jsou lepší prsteny/helma)

Další věc je že dračí proměna získává +20AC uhýbání takže haste nedává AC pouze zrychluje plivání a chlastání lektvarů a pohyb. I tak je haste celkem nutnost.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod RpNecro » 11 čer 2011 13:04

Suhlas suhlas az na tehy tie se mne osobne pacia aspon su ine nez ostatne (btw. dam ich aj aj s darkom :D ). Ale s tou partou a lootom je to sveta pravda mna hra bez party/solovanie proste vobec nebavi...
Uživatelský avatar
RpNecro
Level 17
 
Příspěvky: 61
Registrován: 20 úno 2008 00:00
Bydliště: Zatim bezdomovec :)

Příspěvekod Ice » 11 čer 2011 13:27

Neni problém řekněte si co chcete aby padalo v každým dungu 20 obyč předmětů a 5 vzácných s tim že v každým dungu by mělo padat něco jiného. Jsem zvědav jak vymyslíte 300 použitelných předmětů :-) :-) :-)
Jo a ještě jeno pravidlo předměty a jejich hodnota by měli stoupat vůči obtížnosti dungu. (Neboli chceš lepší věc jdi do těžšího dungu.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 11 čer 2011 16:05

lab : tady je blostí několik
1: v ledove mape hromada orku s high hp což je pro dexaře nočni mura (netřeba řešit to vyřeši setnuti )
2 třeti klič only pro barda (?) nezkoušel sem mam z doslechu
3 kobold (nebo co to je) v ledove mapě se baví jen s dobrýma ( kktina na xtou )
k lootu by s emel vyjadrit spis shade ja to tolikrat neprobeh

jezero :
loot : aktualně netušim ale nikdo tam nechce jít
1) behani po pastech neni dungeon ale poměrně stupidni snaha ho natahnout alias 10 min nudneho behani po pastech jak kkt - naprosto zbytečná část ktera akorát prudí
2) klíč vykecá jen bard ? to jako proč na jednus tranu nadavaš jak sou imba a na druhou je sám zvýhodnuješ

zk :
1)třeti klič který by mohl vyvažit hromadu trashe ktera tam padá ? navrhovano neevyjadřil ses
2) možná vetsi % svitku na ress do malých beden namisto par trash svitku jako summon balora ktere si jde velice snadno napsat?

monci : jednoznacne starý loot ( 1/2- rok zpatky kdy se točili jak divý každou cestu minimalně 1 stin a cast ringu ted ? obcas 10/- nebo 5/- stin jinak absolutni hovadiny jako 6/x rukavice ( posledn droply z vsech 3 beden 6/x rukavky akorat a bordel jako amu 20/- ele
občas se vyskytne nejaka +6 hala se zvukem kam se asi poděl starý loot? každou druhou cestu hala /kosa +6/7 neslot rukavky zasadfně 7/1 a 7/2 1-3 stíny na staty každý run
prostě aktualně nejtežši behaný dung na který ti kde kdo řekne že tam po uprave padákupa sraček ale nic kloudneho

mv ? za poslednich asi 10 runu jediný použitelný item +7 muklima
jinak 6/x nejaký ten shortsword 7/1 jinak absolutni hovadiny časti deniku ( za který je jak jinak bard ring sou přece tak op tak jim udělam sadu itemu :roll: ) +3 str pasky +7 ref boty boty akrobacie (+8?)
6/2 dýky ad atd + mam pocit jeden k6 chlad :D alias ja mam muklu zbytek nema za 10 runu absolutně žadný využitelný item

tehy : 90% lidi na to nema char a když tak to vetsinou vymlati s nejakým bardem (ten ztraci asi nejmin klerici sou vyřizeni uplně ) a oprvavdu malokdo ti udela char na dung kvuli jednoho stinaku
skála : dementni lákání za dveře (lastboss 1p ) ktere se zaviraji pokažde jinak ( zaměr ? nebo nejkaký serverlag ? :D ) nebo prostě snaha zvyhodnit kleriky kteři to v takovemto připadě ojebou gskem kžaždopadně pro bežne aa pomalu 50% sance na dead pac se zavrou predcasne

co se týč e navrhu itemu nápadů je dost ale vetšinou zustanou ležet aniž by ses knim vubec vyjadřil

http://www.arkhalia.cz/modules.php?name ... 3b903#4985
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 11 čer 2011 16:23

Takže reaguju na předchozí post:

Lab
první klíč získá jen postava s 50+ přesvědčování možná víc, to se udělalo proto že hned první klíčník šel kempit tím že se vlezlo nahoru a zpátky a to se dělalo proto že zatímco jeden klíč vedl vždy do stejné cesty, druhý klíč byl nepoměrně těžší a vedl na různé cesty. Takže sme to kempili na ten jeden klíč, jehož cesta zabrala ve dvou (resp s bard songem abych odpastil/odemkl jedny dveře) 5minut.
Zimní cesta už byla mnou několikrát kritizována, celkový koncept je dost blbý (chodí se tam a zpátky) a kobold dává 3. kuličku jen dobrým postavám. Zákonně neutrální má smůlu.
Cesta za klíčem č. 3 je nejhorší, imo nemá vůbec smysl chodit a moje Valerie ji ani nedá, s bardem to de ale i tak je cesta 2 prostě lepší.
Holt ten lab je blbý v tom že vždycky bude nějaká cesta výhodnější a potom co se "zamkla" 1. tak je to 2.

Jezero
taky sem ty pasti několikrát kritizoval, a ty epické prsteny co tam padají jsou výsměch (ostatní věci třeba nejsou tak špatné, ale tohle je úlet za tu měď a kde to padá)

ZK,monci,mv
tady se zdržím, nemám to tak prochozené nepřijde mi to nějak špatný a neznám stav před úpravou lootu/wipe

Skála
souhlas už jsem to taky kritizoval, to že se dveře zavírají kdy chtějí je lagy resp. vytížením serveru

Tehy
Tady nesouhlas, to je tvůj problém že se ti nechce dělat postavu speciálně na tehy. Nemůžeš chtít aby tvoje postava, klerik v tvém případě, dala všechno. Pokud nevíš co si na to udělat poradím, jakože on to dá i ten bard pokud má top equip a pokud má know-how jako já které jsem získal po 160kolečkách (ale ten nevyzradím).
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 11 čer 2011 16:39

mno co se tehy týče nema na to char vetšin a lidí a jeden stinak nestoji za udělaní toho charu ty si ho nááhodou měl :P
resp ja na to char mám ale ko by pořad přehazoval eq jak kkt jen proto že si ice vymyslí stupidni dung pro pár necasterský postav ktere neco dají
co takhle dung s 120 ab dmg za 30 only for dd ?:D podobně ujetý napad
nebo dung s bossem 120 ab jednim utokem kukrou devast dc 100 ? only pro dexaře
obecně bylo tvoje dd jediný kdo ho dal + úpar bardu co zavitalo 1-2x viz statistika tudiž se da označit dung za fail
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 11 čer 2011 17:46

add. Labyrint - od toho má název, jedna cesta je lehká jiná náročná (nikde není psáno, že dung musíte vždy projít). Co se týče té venkovní cesty - kobold to dává dobrým aby tam nelezli PMka. Pokud ji chcete nějak upravit chci přesná číslaa přesné návrhy, obecný věci mi nezajímají.

add. Jezero - Jak zabránit postavam aby neprobíhali? Donutit je zastavit, aby je dohnali NPC. To lze dveřmi, ale ty v otevřeném terénu nejsou, takže je tu možnost položit pasti. Proto tam jsou - jen kvůli aby byl hráč nucen zastavit a nechat se tak doběhnout NPC.
Není pravda, že klíč vykecá jen bard. (navíc jsou tam dva způsoby jak ho dostat)

add. Ztrcené království - Nevim proč by v ZK mělo padat ještě více pokladů je tam snad nejvíc truhel (je jich tam celkem 6, monastery 4, Dragira 3)

add. Monastery - tam krom stínáků a Druida nic navíc nebylo.
A jednoznačně jeden z nejjednodušších dungů (za éry mého lotění jsme ho běhali ve dvou a to já byl jen dopočtu s PM, a sbíral jsem mnichy aby dostával rozkmitanou dlaň - při troše štěstí to Bard dá levou zadní)

add. Tehyatr - Já to dávam s obyčejným Bojovník/WM/Zloděj (a ani nemam top výbavu)

add. Strašidelná skála - ten kdo má rád nekreativní hru (poboběhnu a zmlátim NPC) ten ať tam nechodí. (mě naopak to, že se musim snažit baví)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 11 čer 2011 18:59

a jeje ice je opšt v naladě

lab naročná jednodyuchá a nepruchodna ej značný rozdíl :)
s timd ruhým si mě dostal prostě roflmao pm musí být zakone zlo a proto aby nedostal třeti kulicku 90% ne pm nepala postav nedostane nic jelikož sou nutral aby se vynuly smite

jezero : přemyšliš vubec nad čim co pišeš? npc sou obecně pomale ( bez haste) když bežim pres pasti obcas vychlastam /castnu heal tak mě nepochybně donutí k tomu abych se otocil a zacal je mlatit :roll:

dveře / kličnik zdrži mnohem víc aktualni upech brždeni v teto lokaci 0%

zk : delas si prdel doufam?
ve 2 bednach padaji k2 k4 gemy a 99% naprosto useless svitku stylu svazani plani
2 edny u monku sou v drtive vetsine 5/x tdiž nickdyž už osud dá tak dropnou k4 gem a když už se hodně daří tak 5ac ring
vrch : naprostý trash nejhoršiho typu malokdy nejaka +6 jednou do roka haste helma nikdo tam nechce chodit pac loot stoji zahovno ale dle tebe je rpece vse ok :)
pocet truhel neznamena loot umerný k usilí navic soud aleko težši než třeba draga a loot u dragy naprosto zk převyšuje

monci:
a pan nevi co plácá ale sme to my kdo vidí výsledky kosu 6/7 už tam hodně dlouho nikdo nevidel +7 halu taky ne o +6 amu /ring v posledni dobe nikdo nic neví o castech ringu radsi nemluvě ale ice na nas bude hrat divadlo :roll:
to že to da bard levou zadni ukazuje jen tvou absolutni neznalost situace solovat šla možná v dobe +10 itemu ted když bard doleze v topu nekam na 85 ac rozhodne monky s 74 ab a 10 utokama netankne to mas jen divoke sny navic na každem kroku wof - slepota - flat - dead pac nema sr a na plasti je jen 32 což nestačí
navíc maji dc an stun / palnmu nekde kolem 55 a zkouseji ji davat i na 100+ ac zed
tudiž bardovy jednou ta dvacka projde - auto death
skala : no to veřim když maš kler aa že tě bugle dveře neserou možná bereš jako spestřeni že musis hodit gs navíc ale standartni aa znamena bug u dveři = dead což rozhopdně nepobaví jelikož se ji neda předchazet a dstava se i 2x v řadě ale proč se zajimat však tebe to nesere tvemu buildu to přece vyhovuje ostatni at se třeba poserou to je přistup asi by ti prospelo kdybys behal dung a každý druhý pokus za pulkou rolloval 1k2 na dead :) vsichni vime jak dlouho bys to hrál


tehy : ok beru udelal sis dung na svuj build why not kolikrt si tam byl?:D 1 x 2x ? jediný kdo to prosel vic než 5x je shadoow viz statistiky tudiž je to nepovedený dung
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 11 čer 2011 20:24

Oni jsou pomalí i s haste nebo si myslíš, že ho nemaj?

Nevim proč by v Monastery měli padat ty nej zbraně - stejně jako nepadá scimitar

Jak už jsem řekl napiš přesnej rozpis itemů v pokladech a jsem zvědavej co ti zbyde na tunel když vše dáš do těch nejlehčích dungů. Do té doby se s tebou o tom nehodlam bavit.

Jo a GS nepoužívam to je největší BUG NWN.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 12 čer 2011 06:50

Bug je to co označí za bug tvurce gs funguje přesně jak bioware chtělo = neni bug mužeš samozřejmě zrušit gs čimž skonci dalsi 2-3 lidi páč by to bylo dalši z milionu omezeni by ice už pověstná deomezena ma pomalu vic možností než arkh proslula možnostmi ja jen cekam kdy dojdes k nazoru že devast je imbaomfgop a potřebuje zrušit :D
nej zbraně? nej zbrane sou +8 ted tam padá JEN hala co to je omg za přistup nechat tam rok od wipe +7 kosy a pak je zrušit?
co teda padalo v tunelu předtim že si musel tak najednou prsunout +6/+7 kosy tam ? (/ že by ty +5 ring/amu co zmizely a nikdo nevi kam ? :twisted:
proc by v monastery meli padta +7 neslotovky ? hmmm hmm že by tobyl aktualně nejtežši realne choditelný dung ? (mno ok černe konkuruje ale to j easy když dou vsichni ranged a tam padaji i +8)
zk draga mv nic nekonkuruje monkarně mv odejdes ve 3 daleko rrychlej a mas daleko mensi sanci na dead pac když se jeden dva utrhnout pořad si zavodou uteče ti 1-2 monci tak koncis ( palmy / stun a čau )
btw celej klerik je vlastně nesmrtelnej nwn bug :lol:

edit: ano zahrat to do outu umis skvele jak ti ma nekdo udelat rozpis itemu když nevi jake itemy vlastne vsechny padaji jelikož takový ledovec se bežel jen opravdu parkrat ( dementně kratke despawny nemožnost spat v 2 mape - potřeba 2-3 magu)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod peta_84 » 12 čer 2011 09:54

Ice píše:Jak už jsem řekl napiš přesnej rozpis itemů v pokladech a jsem zvědavej co ti zbyde na tunel když vše dáš do těch nejlehčích dungů. Do té doby se s tebou o tom nehodlam bavit.


staci kdyz to vratis na situaci jak byla po wipe, predtim nez jsi vsechny slusne veci (ktere nekteri maji) presunul buhvi kam a novacek se ted k nim nema sanci dostat ani je koupit, protoze ten kdo je ma si je sakra hlida.
Uživatelský avatar
peta_84
Level 23
 
Příspěvky: 212
Registrován: 21 bře 2010 00:00

Příspěvekod Ice » 12 čer 2011 10:39

Ano GS je věc co se v NWN ani nikdy neměla objevit protože proti ní není žádná obrana. (narozdíl od devastu)

Obtížnost dungů se nepočítá na čas, ale na to kolik hráčů minimálně ho dokáže projít. (a když nandáš do dungu pro dva nezbyde ti nic do dungu pro tři a čtyři - respektive zbyde zase +7 a proč tam pak chodit, když je jednodušší si zajít do lehčího dungu)

S tim, že klerik je bug souhlasim :-)

(Klidně ti seznam pokladů na Ark)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 12 čer 2011 11:22

ice ice nepovidej :D task jaka obrana je na mec od wizny jaka obrana je na dispel ?

kdybys nebyl lama tak vis že gs de zrusit to hned nekolika zpusoby ( dispel pod nohy ,chlastani v blizkosti ,hozeni ii na dotyčneho v gs co se pve týče v 1/2 pripadu nefunguje jak má a jdou do tebe i přes něj

problem je že považujes takove monky mv za dung pro dva černe za dung pro 3 což je realitě hodně vzdalene bojhužel tcvuj přehled o situaci ve hře naprosto nulový
koho sere že de nekdo ve dvou monky 3h a ma 90% sanci že je vubec nedojde to z nich nedela dung pro 2

klerik je bug ? :D v tom připadě proč si mel na arkh aktiviniho po wipe jen kler /aa a williama ( nejaký str kler ) jo pockej sry vlastne este zed si parkrat logl

btw jak mužeš ty určovat co se v nwn mělo / nemělo objevit ?:D co si bioware na do hry je absolutně jejich vec podle tebe by se neměl objevit pm bard a spousta dalsich veci resp by nwn nakonec zdaleka nemelo uspech který mělo
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod Ice » 12 čer 2011 12:17

Na meč jde dát NPC imunita a dispell pokud vim postavy k dispozici nemají (a to co mají lze také vyřešit imunitou)

Nic z toho NPC nedokážou použít (tak inteligentní nejsou). Takže zbývá jen dispell a ten by pak musel být v lokaci pře každým spawnem.

Někdy tě vezmu do Monastery a ukážu ti jak se chodí ve dvou OK? (máš zeď?)

Byl jsem s nim loglej protože se mi líbí, ale do dungů nepoužitelnej :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Příspěvekod drax » 12 čer 2011 12:35

ve dvou s dm ? jo to možna dame :D:D s normalnim charem hodne težko pac utikaj a ikckujou
navic je žadne nepm nedokaže tanknout to šlo možna tak s imkama a +10 items :P
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků