Takže jelikož jsem trochu nepobral Iceho nový systém a jelikož systém sám o sobě stejně nic nemění, dokud se nezmění i další věci, které už Ice neproklamoval - tady je můj pokus o vylepšení stávajícího stavu.
Ještě předem je třeba vysvětlit současný systém všem, kteří detaily neznají: každá truhla v dungeonu používá 3 šablonové truhly ve kterých jsou všechny věci které můžou padnout a z nichž to pak bere jednu náhodnou. První šablonová truhla obsahuje slotovky a při každém vybrání se vždy bere jedna věc z této truhly, druhá obsahuje ostatní věci, které nejsou nijak zářné, většinou neslotové zbraně a šance že se vytáhne něco odtud je stanovená pro každou truhlu. Třetí obsahuje rarity tedy věci které mají reálné použití a šance je minimální, ale zvětšuje se o to kolikrát daný hráč zabil bosse (až do nějakého maxima).
Což není tak špatné, problém toho že nic nepadá totiž není v systému ale v šancích, které jsou nastavitelné pro každý dungeon a ve výběru předmětů, které padají.
A když jsem ty šance a ten výběr předmětů viděl, tak jsem se zděsil. Ano jako hráč jsem si sepisoval co padá, ale neměl jsem jistotu co padá ze které truhly kolik tam toho je a jaké kvality. No vlastně všichni dobře víme že smysl má chodit leda tak dragiru, která je asi z těch party dungeonů i nejzábavnější. No nebudu říkat co kde (ne)padá, všichni máme asi nějakou představu tak vám jen řeknu, že je to v reálu ještě horší než si většina z vás myslí.
Takže tady je můj nový návrh, který ponechává současný systém a jen mění šance a výběr předmětů.
1) zrušit z loot systému ovlivňování šance na loot počtem killů a nastavit tu šanci na ty rarity podle počtu lidí co šli a optimálního počtu který se nastaví pro každý dungeon (počítadlo killů zůstane, jen nebude mít žádný reálný efekt) - to umožní zrušení omezení na počet hráčů
2) zvýšit šance na "ostatní" loot, 60-65% je dost málo protože to je respektive 40% šance že padne pouze blbý slot
3) neslotové zbraně nevalné kvality, které padají jen proto aby se nemusely smazat z modulu protože k ničemu nejsou se přeřadí do slotovek, některé se možná smažou, není důvod tu mít 5 různých neslotových seker z nichž 2 jsou úplné sračky
4) z pokladů se vyhází všechno to co se dá koupit a všechno to co není zbraň a má nulovou použitelnost (lehké a střední zbroje +5-7)
5) bude nutné vymyslet spoustu nových věcí které se do pokladů přidají, protože čím míň tam toho bude tím dřív se to tu těma věcma dobré kvality zaplaví, z původních 20 věci v "ostatních" a 10 v "raritách" bych chtěl tento počet aspoň zdvojnásobit!
6) celkově se předělají poklady tak aby na jednom místě byly různé věci, ja naprostá blbost aby v jednom pokladu byly jen štíty, v jednom jen zbroje a ve třetím jen věci na obratnost. Protože využitelnost štítů je naprosto někde jinde než jiných věcí.
7) +5 věci budou padat v sólo a ne že ne
Pište svoje názory a pokud si to hráči schválíte tak se to provede.
Krom toho vymyslet nové věcí, které budou padat (v modulu arkhalie jich prostě na momentální počet pokladů není dost) není práce pro jednoho člověka a tak aby se s tím hejbnulo bude muset každý hráč něco vymyslet. Nejlepší bude když mi to budete posílat na ICQ/soukromou zprávou tady přes fórum. + vezmu v potaz určitě některé staré návrhy tay na fóru - hlavně čarodějné hole.