od peta_84 » 22 led 2012 10:37
osobne nemam problem si predstavit spoustu uzitecnych veci. Vetsina itemu na arkhalii je jednorozmerna (amulet sila +3, +4, +5 ...) co treba udelat amulet +3 sila +1 regen nebo pridat nejake resisty, amulet +2 sila +2 odolnost, takovych tu taky moc nepada (krome tech pure evil, pure good +3 wis +3 cha), u plastu uz je to lepsi vemte si treba takovy plast chladnosti v MV to je hezkej item. Nebo BloodPlate taky ma dost ruznych atributu.
nerikam, ze je to nejakej prevratnej objev, ale umoznuje to delat dost dalsich itemu, zpestrit vyber. treba hraci padne amulet +4 ac a amulet +3 ac +2 regen atd... minimalne se bude moci zamyslet, ktery item si na kterou situaci obleci, nez jen behat dokola dung, celkat az padne (za rok) o jedna lepsi cislo a prodavat slotovky.
tech artributu, co je mozne nejak kombinovat je nepreberne, nejaky ten slot navic nakouzla, bonusy ke skillum a nejen bonusy, ale i malusy.
Taktez by se mohli zavest nejake synergicke (setove predmety) predmety, jako jsou ty zelene v diablu II. tim mate moznost udelat i silnejsi itemy a zabranit hracovi je kombinovat s jinymi aby to nebylo zase moc silne. Technicky do toho nevidim, takze nevim jestli je to mozne.
spousta svitku a lahvicek je nejak zakazanych, nebo se nedaji vyrobit, mohli by padat. vim, ze uz se to zkouselo a nekteri z toho nadseni nebyli, prijde mi, ze je to spis o tom to spravne vybalancovat. pokud me osobne padne svitek ressu, tak budu rad.
ty hulky a svitky by taky mohli padat i jinde nez u tygru a v sedem, a to, ze si potom hrac vybere ten nejlehci dung, kde to pada a jinam nepachne jako argument neberu, samozrejme pokud mu pujde jenom o ty svitky, tak asi ano, ale i u jineho dungu to muze byt zpestreni/bonus a ani tam nemusi jit primo pro svitky, ale nejake presto najde, muze si je nechat napsat od maga nebo prodat.
urcite o necem reknete, ze to neni dobry napad, ale aspon neco by jit mohlo.