bugy od nasazení nové verze

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Příspěvekod ShaDoOoW » 14 pro 2012 11:13

drax píše:.. neco podobneho dela i HA , gmw ... po nahozeni n zbran ti shodi na +5
:D
to už by v CP mělo být opraveno
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod Krahujec » 15 pro 2012 16:11

Lokace Balrog
NPC Mozkomor

Už nesesílá to svoje pulzní dělo kterym bral dmg a teď je vcelku neškodnej a taky se dá tim pádem zaseknout mezi ty golemy že nedělá už vůbec nic : ))
Kessa Fonthezy - Klerička s Božím posláním...
Uživatelský avatar
Krahujec
Level 18
 
Příspěvky: 67
Registrován: 23 úno 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 15 pro 2012 18:26

Krahujec píše:Lokace Balrog
NPC Mozkomor

Už nesesílá to svoje pulzní dělo kterym bral dmg a teď je vcelku neškodnej a taky se dá tim pádem zaseknout mezi ty golemy že nedělá už vůbec nic : ))

aha, no jo to je opravením chyby která špatně ukládala poslední kouzlo co příšera seslala, teď když je to opraveno nemůže spamovat to dělo dokola jak to dělávál předtím

No.. v obyč verzi to vadit nebude si myslím, kouzlí to pořád jen jednou za 2 kola. V HC mají spešl AI takže tam je to furt stejné.

EDIT: jako změnilo to hodně příšer, a jsou teď mnohem chytřejší (tedy kromě toho mozkomora) - což z pohledu DM je dobře, každopádně u toho oka v mv je to problém, to chytré být nemá, po restartu bude opraveno
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2012 04:25

tak restartnuto - oko v mv opraveno (s malou úpravou), ostatní npc ponechány nové chování je kromě mozkomora chytřejší, logičtější a těžší tedy žádoucí (resp. původní chování některých npc jako např. smrťáka bylo natolik stupidní že se dalo považovat za chybné)

chování mozkomorů je ještě v diskusi mezi DM
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 16 pro 2012 07:39

[quote="ShaDoOoW"].../quote]

mno nevim jestli je stupidnejsi dostat death pred dispelem nebo hned po nem ;)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2012 10:13

drax píše:
ShaDoOoW píše:.../quote]

mno nevim jestli je stupidnejsi dostat death pred dispelem nebo hned po nem ;)


takže podle tebe je logické že npc hodí 7x po sobě smrt, pak 2x po sobě strach a teprve potom dispely?

to pak ani nemusí to vytí házet ne? Kdyby jsi byl hráč a měl tyhle 3schopnosti určitě bys házel první dispel, přece nebudeš spamovat smrt dokola když má cíl imku - to je stupidní.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod drax » 16 pro 2012 10:34

a dostat hned po dispelu smrt neni ? ( zvlast po dispelu co ti dava selhani =leda hulka /svitek
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod drax » 16 pro 2012 10:42

edit:

ten smrtak pred dispelem te aspon nuti tu imku mít kdyz ho hodfi hned po nem tak si ji necastnes jedine nahulkujes /svitkujes ( a to jestye jen za predpokladu ze nelagnes v nejlepsim ) .. toto delaval uz driv a stal za kkt
.. nemluve o tom ze tech dispelů ma xxxx
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 16 pro 2012 13:18

tak to tvůrce té příšery nastavil, nemyslím si že chtěl aby smrťák 7x hodil smrt a pak začal dispelovat - ano takhle je to sakra hnus dostat dispel a pak hned smrt ale těch možností co dělat u smrťáka je takové množství, že to nebude problém

btw narozdíl od oka tady jde o jasný bug, v kódu bioware AI je zakódováno že pokud příšera použije kouzlo, nesmí toto kouzlo (má-li jiné) použít v dalším kole znovu - jenže díky chybě se použité kouzlo neuloží a tak npc spamujou - to nebylo nikdy zamýšleno

u toho oka jde o jiný problém, který si nejsem jistý jestli bug je - mohl to být záměr - jedná se o přehození kouzelných kategorií
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Příspěvekod ShaDoOoW » 08 led 2013 15:14

siley píše:asi to sem uplne nepatri kvuli xp, ale prece nebudu zakladat dalsi tema.

smrtak v labu. jeho sekvence kouzleni se zmenila a pouziva i kouzla/ability na smrt, ktera drive nepouzival.
Sekvence dispel - omraceni - smrt - dispel - smrt - omraceni a takto jeste asi 3x mi prijde trochu moc. Je to sice jen na 1 (DC myslim tak 17), takze sance je i bez prekotneho hulkovani, stejne je to spis haluz nez obtiznost. Radeji at to da jednou se solidnim DC aby se projevili savy - to bych chapal.

už se to tu řešilo, navíc zrovna v téhle verzi mu byl počet smrtících pokřiků snížen, ale furt má víc než jeden - ne nadarmo se asi jmenuje smrťák

no po té nové verzi házel první dispell ale to už je opravené, byla to chyba, takže teď háže jednu smrt a někdy omráčení před dispelem a pak už mu zbývá smrt jen 2x a strach 1x

takže teď má smrt 3x, a dokud nevyháže vše nezačne bojovat nablízko (možná s vyjímkou když do něj nablízko bušíte vy - pak je asi nepředvídatelný) takže stačí vždy po dispelu nahodit imku znova, nestane se že by hodil 2dispely po sobě, aspoň mě nestalo když jsem ho nechal na sebe kouzlit, takže aktuální stav považuju za optimální
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: bugy od nasazení nové verze

Příspěvekod fensabriru » 30 říj 2014 15:46

Jen bych tedy potvrdil ze HA opravdu po spadnuti ze zbrane z ni udela +5 (pri trvani je to ok) nicmene stejne mam pocit ze HA nejak nefunguje ... teda co jsem si s tim hral , nedispeluje a ani nijak neprocesuje DMG proti zlu (v popisu postavy to vidim) nicmene zkousel jsem to s obycejnym mecem abych mel jistotu a zadne zraneni jine nez fyzicke to nedelalo ... No chci tim rici ze je HA jako kouzlo nepouzitelny, zajimave je ze spousta postav ma zbrane s HA nejsou to paladinove a HA jim funguje jak ma a paladinovy kouzlo proste akorat tak zbugne zbran ... takze je to k nepouziti ... a to bych rekl ze ma byt paladinova nejmocnejsi vyhoda HA ...
fensabriru
Level 4
 
Příspěvky: 4
Registrován: 27 říj 2014 12:12

Re: bugy od nasazení nové verze

Příspěvekod drax » 31 říj 2014 11:42

inu je pravda že ha neni nijak zazračný

- HA na zbrani u non paladina nefunguje pokud nemáš dost umd
- dispel prakticky neexistuje od 1,69 ( hod slabší než lesser dispel) - shadoow ho poupravil tudíž je tu par npc s pevnou šanci na dispel při HA ( dragira žena , dracolich , pan stinu a pár dalších) v praxi jde ale o spíše šance kdy se dřiv ubiješ o štít dřiv než ho sundáš ( 10-20%) takže v porovnani s hulkou prolomeni / switchem na zbran s md (100%) je to skoro zbytečné
- dmg vs evil funguje nicméně vetšina evil potvor je stejně nemrtvých kdy se ti nestackne HA s bless weapon ( s dvojnasobkem dmg ) v neposledni řadě poměrně kratký 1d6 dmg tě stejně nespasí

obecně sila ha byla vždy v dispelu nepopírám že v pvp býval absurdní nýbrž npc by měl rozhodně sundávat štíty efektivnějí než zbran na switch ;)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00


Re: bugy od nasazení nové verze

Příspěvekod weslo » 02 lis 2021 14:33

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
weslo
Level Spam Master
 
Příspěvky: 781860
Registrován: 13 říj 2021 07:50


PředchozíDalší

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků