Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Návrhy budoucích změn v modulu a diskuze o provedených změnách.

Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod ShaDoOoW » 09 dub 2013 16:19

Toto píšu pro hráče aby se zamysleli nad postupujícím vývojem arkhalie za doby mého účinkování v postu WB a aby chápali nutnost tvrdých opatření, které se na konci této éry udělaly.

Je třeba si uvědomit, že jsem do lootu přidal kolem stovky předmětů, které umožnily lépe a jednodušeji poskládat +12 než kdy dříve. Plášť mudrců, vlajky, čarodějné hole pro prskavky, sčítání vlastností při proměně u druida. Dokud byl ještě starý, nerflý, loot (ale probraný od blbostí) tak to ještě fungovalo. Pak přišel loot nový, vy hráči jste chtěli nacházet více předmětů a častěji - a tam vznikly první problémy. Na serveru kde hlavní featurou je točení dungů a lootění logicky brzo musel vzniknout nadbytek. A taky že vniknul a to dost brzy protože polovina hráčů arkh točí sólo dungy a lootí během dne, parta se schází ve večerních hodinách. Nadbytek zruinoval ceny, ani teď po protiopatřeních které jsem zavedl to není o moc lepší, ze sólo dungů existuje jen několik předmětů které ještě mají cenu a to jsou dungeony které chodí jeden, maximálně dva hráči nebo se tam velmi často umírá. Předměty co padají pouze v party dungeonech jsou na tom poměrně lépe protože party dungeony se zpravidla netočí ale střídají a za jeden den se jich zrovna moc neprojde, ale zpátky k nadbytku.

Ten jsem se pokusil vyřešit skládáním. Sloty do +8/3, skládání neslotovek a nakonec skládání i jiných předmětů jako pásky na vlastnosti, amulety na vlastnosti aj. Myslím že toto řešení bylo adekvátní situaci, dokonce zvýšilo hodnotu některých itemů a většina věcí co se dá skládat se už v obchodech neobjevuje. Bohužel, objevily se i nedostatky tohoto řešení.

1) Díky lepším zbraním a různým vylepšením (jako oprava sečného na muklimě) získali hráči obrovský boost DPS (zranění za sekundu) a monstra padají rychleji než kdy dříve což globálně snížilo obtížnost. Několik extra slotů rozdaných mnou a Icem za různé questy a jiné eventy to ještě zhoršil.

2) Díky skládání a faktu že některé předměty padají až v přiliš velkých číslech (a až příliš často) se zbytečně moc zjednodušilo složení +12vlastnosti/í na postavě. Včera jsem si složil pásek +8obratnost a rukavice +8 obratnost jsem složil už dřív 8O .

Tento vývoj není dlouhodobě udržitelný a je třeba s tím něco začít dělat ikdyž se vám to nelíbí. A mělo by se to udělat zpětně, žádné schraňování starých verzí s přemrštěnými vlastnostmi. Ještě to chápu u skládaček že jste do toho něco investovali ale ne nechápu tu u speciálních zbrojí pro hraničáře které padávaly +30 v monkárně v celku a nikdo do nich nic neinvestoval (to až pak až si někteří mičurini po jejich zrušení uvědomili že je můžou prodat za tisíce mědi). Jestli si tu někdo fakt myslí že ty staré zbroje jsou optimální a nejsou imba tak by se měl nad sebou opravdu zamyslet.

Nevím jak je to nyní v DM kuloárech jestli s tím chtějí něco dělat nebo ne, ale díky tomu že hráči se odmítají vzdát předmětů, které se do modulu nikdy neměly dostat nebo se staly přesílené časem zbývá DMkům jediná možnost a to je ztížení příšer. Což v důsledku vyjde úplně nastejno jen s tím rozdílem že když sem přijde nováček co nemá muklimu +9 s extra slotem tak bude dávat mnohem menší DPS než nyní.

Takže se zamyslete jestli je nerfování opravdu takové zlo, já jsem teda jako hráč ochotný se jich vzdát a beru to pozitivně, protože když se sníží odolnost na botách drakobijce budu muset sehnat nebo vylootit nové věci abych poskládal +12 nebo budu nucen nastínovat další stín. (teď mám vlastně vše na max a jeden item mám dokonce volný)

Obecně tedy navrhuju pokračovat v opatřeních které jsem ke konci s pomocí nenáviděného draxe zaváděl. Jelikož čekám že se ozve nějaký chytrák s argumentem "jak tohle pomůže přilákat nové hráče" tak odbočím a rovnou na to odpovím: To asi nijak, ale neaktivita a ponechání arkh v tomto stavu pomůže novým hráčům ještě míň. Pravda je taková že arkh je tak specifická že vyhovuje málokomu a není moc velká šance že jakýkoliv nováček kterého sem nalákáme zůstane na dýl než pár měsíců. Tedy říkám zaměřme se spíše na ty kteří arkhalii stále hrají a dělejme úpravy hlavně pro ně.

Konkrétně pak navrhuji toto:
1) sjednotit drop podobných předmětů ala pásky na vlastnosti. Bez ohledu na to že obratnost nepoužívá tolik postav, měly by padat ve stejných číslech a se stejnýma šancema jako pásky na sílu a odolnost. To samé s amulety na moudrost. Rád se vzdám +8 pásku který jsem si složil protože mi u postavy kde ho nosím beztak stačí +6 (každý druhý předmět stejně dává nějaký bonus do obratnosti a není ani třeba stínovat). Respektive pásek na sílu by měl být precedenc pro všechny tyto předměty co se dají skládat.

2) snížit drop skládacích předmětů a neslotů v party dungeonech. Vzhledem ke skládání nemá nadále smysl aby padaly +7 věci a +8 zbraně. I +6 skládací věci by měly padat pouze jako rarity a ne jako obyč drop a +8 zbraně by neměly padat vůbec - (v tunelu by sice padat mohly ale tunel v dnešní době kdy už všichni známe nedostatky NPC a jak co kde ojebat nemá s obtížností nic společného a nemělo by tam padat vůbec nic). Naoplátku bych vrátil skládání zbraní na 4ks. To bylo zvednuto na 5ks právě kvůli extrémnímu dropu +7ček a docela častému výskytu +8ček.

3) snížit bonusy k vlastnostím na topových předmětech tak aby ten kdo je nosí musel stínovat (aktuálně se dá čistě z top itemů složit +12základ síla/odolnost a to je špatně a skládací pásky co mají jen vlastnosti tak nemají žádnou výhodu když je težší je sehnat). To se týká především Drakobijeckých bot (navrhuju aspoň -1odolnost, možná i -2), Démonického pasku (na +5síla nevím kolik je tam teď dost možná +7? to jsem přepískl), možná i drakobijeckého pásku (ikdyž tím by byl horší než démonický tak asi ne). Apod. neznám úplně vše.

4) nerfnout některé předměty co jsem boostnul až příliš: róbu klerika - ty extra sloty co jsem přidal jsou zbytečný bonus, ta róba je využitelná i tak (původní stav je že +6 měl jen 1 2 3 4 5 6), helma čarozpytu (možná udělat více verzi jednu pro klerika jednu pro čaroděje a tak nebo aspoň snížit čarozpyt na 20, +6savy +1slot 9 je prakticky top). Dost možná některé předměty zrušit: plášť umění (nevidím důvod aby padaly dvě věci co dávají +30 k vlastnotem, helma dává smysl plášť podle mě ne), chrániče obratnosti - ty by se měly srovnat s chrániči na sílu tedy +1, +2, +3 šmitec. Sice je to odpad ale +8 chrániče obratnosti dělají zbytečně bordel.

5) zrušit veškteré zbroje pro povolání. V minulosti jsem se je snažil oslabit, některé vylepšit ale bylo to od začátku odsouzené k nezdaru protože celý ten koncept je špatně. Takové itemy jsou naprostý nesmysl. A moje změny pouze způsobily to že tu těď mezi hráči kolují různé verze a ani se vlastně neví která je aktuální. Takže: navrhuju zrušit komplet. A místo nich udělat nový druh itemu něco jako charm v diablu. Tedy item garantující nějaké výhody už jen tím že se nosí v inventáři - ikdyž přesněji bych to udělal takto:
Ten item by fungoval asi jako "zvířecí fetiš" (dává automaticky bonus k vlastnostem vyvolanému zvířeti) s tím rozdílem že by vyžadoval podmínku na určitý počet povolání, tedy "hraničář +30" případně další podmínky jako "musí mít lehkou zbroj" a pak by garantoval určité bonusy na aktuálně nošenou zbroj. Uvedu čistě příklad:
Hraničář +30
omezení: povolání hraničář [30 úrovní]
omezení: funguje jen pokud hraničář nosí lehkou zbroj
+3AC k aktuálně nošené zbroji (tzn z +5 se stane +8)
+10/- odolnost na fyzické zranění
+5 regenerace

Co to řeší?: Zvýší to hodnotu a využitelnost obyčejných zbrojí a rób. Pokud se barbarovi dá podmínka na střední a hraničářovi na lehkou zbroj zvýši to i využitelnost těchto dvou typů zbrojí a můžou se do lootu znovu přidat čisté zbroje +5/6/7 jiné než FP.
Asi by to šlo udělat i bez zrušení těch původních zbrojí, ale klidně bych těm co mají staré rovnou nabídl tuto novou variantu výměnou.

6) zvednout počet mědi v party dungeonech, body 1-5 částěčně redukují úroveň lootu v party dungeonech a staví je k některým sólo HC dungeonech jako HC morie, pavouci, jezero, krypta - proč by tedy někdo měl chodit do party? Pro měď. Myslím že správné rozdělení je že v sólo dungeonech budou padat určité rarity které budou chtít i ti kteří sólo dungy netočí a ani nechtějí. A aby si je mohli od těch co sólo točí koupit potřebují měď. Aktuálně v partě nepadá ani tolik co v sólo když se to přepočítá na strávený čas. Navrhuju razantní zvýšení. Klidně automaticky generovaný počet mědi podle počtu hráčů.

7) razantně zmenšit šance na rarity v sólo dungeonech. Ať už přímou redukcí %šance na rarity nebo přidáním více předmětů do rarit tak aby hráč mohl točit dungeon 100x dokola a po 101. najít něco co mu ještě nepadlo. Je třeba si uvědomit že ti co chodí sólo dungy je zpravidla točí dokola, ať už kvůli mědi nebo zábavě nebo protože nejsou ve hře lidi na party dung. Dnešní loot ale způsobil že každý z nás má nadbytek rarit jako jsou +7skládačky nebo části stín amuletů. Tolik že je sám nevyužije a jelikož to tak má každý není to ani komu prodat. To je naprosto špatně a žádné skládání tady bohužel nepomůže.
Alternativní nápad je upravit v sólo dungeonech šance tak aby se zmenšovaly s točením. Tzn. prvních 50 průchodů dobré šance a pak už neměnné minimum. To by mohlo motivovat k expování nových postav nebo čistě k chození dungů s více než jednou postavou.


Mno jestli jste to dočetli až sem gratuluju, omlouvám se za odbočky od tématu a doufám že jsem to napsal pochopitelně a že se s tím něco udělá. V opačném případě prorokuji zkázu a wipe :twisted: :twisted: :twisted:
Naposledy upravil ShaDoOoW dne 01 čer 2014 16:20, celkově upraveno 1
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod miniork » 09 dub 2013 21:21

ja si to dovolim komentovat... je to hezky co bys chtel udelat... ale... jedna vec... hraje tady fakt jen "osamelá" skupina lidí.. hrají proto, že je to baví tak, jak to ted je... ja osobne nejsem vubec "uber" looter.. ja mam max složenou matyldu a jeden stinak +5 munici...takže múj OSOBNÍ názor je, jestli to chcete predelat tak wipe (ale tipuji tak 90% možnost), že arkhalie prijde o všechny hráče co tady hrají..

ja bejt vama (WB,DM), fakt promyslet poradne jak to udelat (nepohrbít) ark, pač jak je videt, v poslední dobe se ark "staví na nohy"... neposerte to:)
Uživatelský avatar
miniork
Level 16
 
Příspěvky: 42
Registrován: 12 říj 2011 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod Yorton » 09 dub 2013 22:08

wipe neber vazne..ale nektery napady jsou fajn a jiný fajn nejsou..jednoznacne sem pro zvyseni medi v party dungu, o tom sme se bavili uz pred nejakou dobu a doslo ke zmene v MV

ale myslim, ze odebrání itemů hráčům není dobrý nápad..je to hra, která má bavit a nwn je natolik stara hra, ze neni mozny hrat jednu hru donekonečna, takže naopak je spíš cílem zlepšovat vybavební, aby byla další motivace, ne? :)
Rajesh- zpěvák
Grog-řezník
Ojo Bouryoku-neznámý tvor
Uživatelský avatar
Yorton
Level 27
 
Příspěvky: 538
Registrován: 07 led 2009 00:00
Bydliště: Neznámé

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod drax » 09 dub 2013 23:12

tak když to vezmu postupně
1) s užitečností daneho statu je nutno počítat ... není ddůvod aby padaly dex /str rukavice stejne silné dkdyž se dex malokdy využívají i když sou lepší
2) snižit drop skladaich předmšt v party dungeonech ?:D slyšim dobře ? krom elementarni čelenky kterážto je ale slabá a skladacek od pavouků ( a rukavek leceni ze starých zásob )se vyskytují max 1x
co se dropu neslotů týče ten už byl nerfnut ... a to pořádně + dík obtižnějšímu skládání se rozhodně o nějakem přebytku nedá mluvit .. já jsem přesvedčený že ani za aktualniho stavu už nikdo +9 nesloží
btw +8 zbraně padaly i za nenaviděného iceho starého lootu ... ty bys chtěl zrušit i ty ?:D

3) snižováni statů na itemech jako botky drakobijce ma jen dva dopady 1) nakrknutí hráčů 2) pro každeho potřeba nahnat 200 medi ktere už je takhle nedostatek a jejiž shánění patří k nejnudnejším zaležitostem na arkh ( krom solo maniaků ;) )
4) na te helmě nevidim nic imba
5) ano snažil ses je oslabit nicmeně to byl fail ..u hrandy si nemohl čekat že někdo dobrovolnně vydá imba robu za useless šmejd který nabízíš ... aby se někdo vzdal staré róby musela by mu nová nabízet něco smysluplneho na oplátku
to že sem pro itemu do invu namisto roby dávno víš tady není příliš co řešit ale rozhodne se musi zaroven prehodnotit brnění zpetně aby o5 poskytovala výhodu a nebyla jen barevně vypadající šmejd ponerfovaný až na uroveň normalni roby

Sice je to odpad ale +8 chrániče obratnosti dělají zbytečně bordel.
v čem dělají bordel to by mě zajimalo .. snaha zaškatulkovat ruzně silné staty na stejné hodnoty nemá ani hlavu ani patu

6) přibližovaní party k solo je rozhodně nežadoucí efekt ... a už proto polovina ze zminěneho nemuže nikdy projít ... v party musí zustat o poznání silnejší eq ... arkh není singleplayer priorita je rozhodně behaní party dungů

přebytek stinu je zpusobený spíše nedostatkem medi na jejich poskladání ( tedy neochota ji za ně dát ) +7 ac se tykaji jen helmy a plaste a ty se řeší

co se zabavování itemů týče zpravidla to znamená jen pošlapání hodin a hodin lootění s dostatkem jiných alternativ ... rozhodně nehrozí zabavování starých hranda rób botek drakobijce nebo demonických opasků to je jednoznačně krok zpět a proti jsme jednohlasně samořejmě považuji za chybu i minulé upravení rukavic okamžiteho lečení a dnes by k ní nedošlo
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod miniork » 10 dub 2013 06:12

hele a co takhle: je nedostatek medi a prebytek skládaček a neslotu z lootu. Co ta udelat NPC obchodníka, co by prodával medáky za gp? treba 1 med za 200-500k gp. Zvyší se počet medi ve hre a "nesmyslné" skladačky a nesloty se oplatí prodat kvúli gp.
Uživatelský avatar
miniork
Level 16
 
Příspěvky: 42
Registrován: 12 říj 2011 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod drax » 10 dub 2013 07:08

miniork píše:hele a co takhle: je nedostatek medi a prebytek skládaček a neslotu z lootu. Co ta udelat NPC obchodníka, co by prodával medáky za gp? treba 1 med za 200-500k gp. Zvyší se počet medi ve hre a "nesmyslné" skladačky a nesloty se oplatí prodat kvúli gp.


tak gp učel mají .. poblem je v tom že prumerna +8 neslotovka slotovku dalece převyšuje a ještě je snažší na získání
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod ShaDoOoW » 10 dub 2013 08:22

Yorton píše:ale myslim, ze odebrání itemů hráčům není dobrý nápad..

drax píše:co se zabavování itemů týče zpravidla to znamená jen pošlapání hodin a hodin lootění s dostatkem jiných alternativ ... rozhodně nehrozí zabavování starých hranda rób botek drakobijce nebo demonických opasků to je jednoznačně krok zpět a proti jsme jednohlasně samořejmě považuji za chybu i minulé upravení rukavic okamžiteho lečení a dnes by k ní nedošlo

Nepochopili jste mě. Já vím že DM nemůže, nesmí zabavovat předměty. Proč? Protože mentalita hráčů to nepřijme, nesnese a proto to píšu sem aby se hráči nad sebou zamysleli a sami se těch předmětů vzdali. Jako DM jsem za staré verze nabízel kompenzaci v mědi a něco málo se mi podařilo i vybrat, ovšem vracely se samozřejmě jen blbinky, které ti hráči nepotřebovali jako staré iouny, chrániče kušostřelby... Nikdo není dokonalý a vždycky se do hry dostaly věci co se do ní nikdy dostat neměli. A to že si je hráči dodnes nechávají je naprosto špatně a když už se DM neodváží jim na to sáhnout aby náhodou hráči nebojkotovali hru, měli by se k tomu odvážit aspoň ti lepší hráči. Je mi jasné že peta64 se toho nikdy nevzdá, pamatuju si jak kupoval tisíce batohů 60% LOL protože se předem avizovalo že dojde k jejich přesunu do lootu. Ale rád bych věřil tomu že ostatní jsou natolik rozumní aby uznali nepřiměřenost těchto předmětů a sami si je nechali odebrat/upravit/vyměnit/odprodat.
Smysluplná alternativa je samozřejmě nutnost. V tomto ohledu by měli sami ti hráči co ji používají navrhnout alternativu za kterou by se staré róby vzdali.
Yorton píše:jednoznacne sem pro zvyseni medi v party dungu, o tom sme se bavili uz pred nejakou dobu a doslo ke zmene v MV

Zvýšení mědi v jednom nebo dvěma dungeonu nic neřeší, aby mohla ekonomika fungovat musí se upravit padání mědi na přesně daný počet pro každého hráče. A to tak aby hráči typu miniork kteří spíše chodí party dungeony mohli získat dostatečný počet mědi k tomu aby mohli koupit předměty od "UBERLOOTERů". Případně aby skládali stíny protože je pravda že dneska nikdo za stíny těch 100mědi vyhodit nechce - a snížení ceny skládaček není dobrý nápad (sólisti maj mědi dost, jen by je to zbytečně zvýhodnilo)
drax píše:1) s užitečností daneho statu je nutno počítat ... není ddůvod aby padaly dex /str rukavice stejne silné dkdyž se dex malokdy využívají i když sou lepší
nebudu se s tebou hádat, mám na to prostě jiný názor ještě se ale pokusím doplnit důvody proč:
1) všechny class-specific itemy mají bonusy do obratnosti, moudrosti, odolnosti - naopříklad druidská róba dává cca 6-8moudrost, Hraničářská helma dává až 5 obratnost.
2) konkrétně obratnost je extrémně zvýhodněná a dává ji každý druhý předmět, zlodějské chrániče, chrániče mířené lukostřelby, chrániče kušostřelby, boty sluneční duše, chrániče obratnosti, každý druhý modrý prsten, asi všechny zlaté prsteny (Jaaren, Marlen, epický hraničář, Prsten Myloe), prsten mistra lučištníka, plášt chladnosti, prsten hbitosti....(seznam pokračuje)
moudrost je na tom taky dost dobře díky ninjacu, které dává skoro tolik co druidská róba a prsten čisté vůle taky dává až +5

pak nemají hodnotu zbraně co zvyšují vlastnosti, pak nemá hodnotu pásek/rukavky na obratnost protože hráč lehce poskládá +12 s pomocí jiných itemů a pár stínů. Mám několik altů kteří jsou závislí na dex/wis a ani u jednoho nenosím skládací pásek nebo chrániče, nebo amulety moudrosti. Místo toho nosím itemy na regeneraci nebo sílu ikdyby jen kvůli nosnosti protože síla je nejtěžší namaxovat.


Jsem přesvědčen o tom že stíny na vlastnosti by měly být základním kamenem equipu. 100 mědi je směšný obnos. Těm co nesólujou se to samozřejmě zdá mnoho, ale pokud se v partě dá spíše víc mědi a méně imba věcí nastolí se rovnováha a i hráči co chodí partu si budou moct nastínovat zbývající 3body něčeho. Jako hráč co točí výhradně sólo dungeony můžu říct že v sólo je mědi dostatek a stínování není problém. (Rozhodně ne teď když se zlevnily +7skládačky)
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod ShaDoOoW » 10 dub 2013 08:38

miniork píše:ja si to dovolim komentovat... je to hezky co bys chtel udelat... ale... jedna vec... hraje tady fakt jen "osamelá" skupina lidí.. hrají proto, že je to baví tak, jak to ted je...
Jo, jenže tak jak to je to není dlouhodobě udržitelné a stane se to že ani hráče to za chvíli nebude bavit. Jediné co vlastně drží situaci pod kontrolou je nizký počet návštěv party dungeonů. Být tu o něco víc lidí tak aby se mohlo častějc chodit party za pár měsíců budou mít všichni všechno pro všechny chary a už to ani nikoho nebude bavit.

Aktuální ekonomika je nefunkční. Hodnota předmětů klesla na úplné dno, nikdo nic nekupuje.
Aktuální loot příliš štědrý, na jeden dung padá až 15itemů. A přesto se ozývají názory jako "v monkárně nic nepadá" protože vše co tam padá už vlastně nemá hodnotu.

Pokud mi chceš tvrdit že to není pravda tak asi hraješ jiný server.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod miniork » 10 dub 2013 09:42

Určite to netvrdím. Ale jelikož sem spíše hráč co chodí party dungy tak ten prebytek vecí a medáku fakt nepocituji. Ale určite je tady hodne hráču, co sou na tom opačne.:)
Uživatelský avatar
miniork
Level 16
 
Příspěvky: 42
Registrován: 12 říj 2011 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod siley » 10 dub 2013 15:40

Kazdy svet se snazi byt nejak vyvazeny a vyvazenosti lze dosahnout mnoha ruznymi pristupy. Pokud ma hra dat prilezitost siroke skale buildu a hracum ruznych chuti, samo se to nestane - to je jasne.

Je mozne upravovat povolani, cehoz potreba uzivat umirnene, aby z toho nebyla uplne jina hra. Mas tu verejne navody, buildy, nastroje na vytvareni buildu mimo arkhalii - ruzne buildery, wiki a dalsi weby o nwn, ktere by pak ztratili smysl a hraci by byli zmateni, zvlaste ti novy. Je to jako kdyz prijdes do hospody a na jidelaku uvidis "Shadowovuv tajemny hrnec" a nevis, co si pod tim predstavit, jen stamgasti vedi. V podstate nejhorsi moznost, ke ktere je dle me nutne pristupovat az kdyz to jinak nejde (omezeni presvedcenim atd.)

mnohem lepsi je:

Dalsi moznosti jsou predmety, ktere padaji. Souhlasim s draxem ohledne tech ruzne uzitecnych statu (dex vs sila vs int), neni je mozne stavet na stejnou rovinu. Odmitas nejen to, ale i celkovou koncepci vyrovnavani hry pomoci predmetu v tom s tebou nesouhlasim. Myslim, ze v tomto delas velkou chybu.
Kdyz budou vsechny zbrane vyrovnane, tak budou vsichni pouzivat jednorucni scimitar a obourucni mec (maximalne tak nekdo kosu, ale spis z neznalosti a setrvacnosti). Jejich problemem jak je jednou das do lootu uz to nemuzes vzit zpet. Pokud je z lootu odstranis, jeste situaci zhorsis a ti, co je zatim neziskali je uz nemaji jak ziskat = nespravedlnost. Pokud je zrusis a vezmes hracum = nestravedlnost, pokud navic behem toho probehly nejake obchody s timto predmetem = nespravedlnost.
Kdyby nebyla Muklima buffnuta, nikdo by nepouzival obourucni sekeru. Ma vetsi dmg, haste, horsi kriticak. Jestli je to vyvazene nebo ne muzeme posuzovat donekonecna, ale spis jde o to, ze nekdo si to vezme do parady a proslavi to. Kdyz jsem se po delsi dobe vratil k ark, tak se postavy s muklimou hraly jen okrajove. I ted mam jediny mlaticiho klerika na tuto zbran.
Rozdil mezi +7 a +9 je, ze misto 90dmg prumer davam 94. To neni zadny total imba rozdil. Ale je to videt - uz se casto diky 3k12 dostanu pres 100 a prichazi WOW effekt jakeze to davam velke dmg. Fakticky to ovsem neni zdaleka takovy rozdil. to je jen odbocka.

Dalsi moznosti jsou nestvury a dungy. Tam je moznosti skoro neomezene. Vyzaduje to vsak znacne usili.

Je potreba tyto moznosti pouzivat vsechny a s rozumem podle vhodnosti pro urcity efekt.

ke kontretnim vecem.

* Menit predmety zpetne - jsem proti z mnoha ruznych dovodu.

* Zase menit pocet skladacich neslotovek - jak dlouho je to, co jste to menitli za 4 na 5, ted to chcete zmenit zpatky. Hyjeee! Prrr! Hyjeee! *velice neslusne slovo*

* Zvyseni medi v party mam neutralni postoj, podle me to hru moc neovlivni. Komu pujde jenom o med, tak bude chodit solo, nejlepe sede i tak. Zvyseni poctu medi za odebrani silnych predmetu z party - jasny nesouhlas. Party ma byt podle me o silnych predmetech, ktere jinak ziskat nejdou. To, ze nejvetsi solista se tendecne snazi toto dlouhobe narusit me neprekvapuje, zbyva pouze nesouhlasit. To je to same, jako skladani rukavic, bot, opasku. Kdyz ti v solo padaji +5 body odol, tak staci koleckovat solo, dokud nemas treba +7, nebo kolik je ted vlastne top. Drive si MUSEL jit tezkej dung, jinak si je proste NIKDY nemel. Chapu opet, ze solistu to frustruje, ze nemuze sam dosahnout maxima, ale BUDIZ MU TAK. Ja osobne jsem chodil mv casto a mam dvoje +7 normalne padle z lootu. Ziskat to jde, tak se snaz, chod v parte - kdyz te nekdo zve na dung tak z 99% nechces = tvoje volba, ktera neni duvodem k vymysleni obezlicek. Stejne tak by se mohl skladad druid z sedeho az do +30 ne? Proste cely tento koncept je podle me spatne a zrusil bych ho. Kdo chce +8 zbran, at chodu tumel, ledovec nebo mv, kdo nechce muze solovat, na solovani ji stejnak nepotrebuje (ne ze by na party nutne potrebovat byla).

Vlastne krome toho navyseni medi v party (ktere je mi jedno), mi prijdou vsechny ty tvoje navrhy spatne a nelibi se mi. Obecne chces zase akorad menit to, co uz si predtim nekolikrat menil s jedinou vyhlidkou - ze to budes chit menit za par mesicu zase.

Co za zmenu je, ze hranicarovi pridas nejakou vetev do inventare, ktera mu dava buff misto bufle roby? Hranicar si vezme ninju, hav straze, jinou zbroj a bude to to same, akorad vyprudis lidi, co si do toho davali stinaky. Zvlaste s tim, ze existuje sance na ztratu stinu (i kdyz uz ne celeho itemu), pri prendavani je temto zmenam naprosto nepratelska. Kazdej si jen predstavi nervy okolo toho. Uz jen te nudy to vsechno pretahavat mezi postavama.

Tvuj pohled na hru je strasne deformovany mnoha vecmy. Kdy si naposledy expil novou postavu? Spousta lidi si tu cas od casu udela nejaky novy build at uz jen pro zabavu.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod siley » 10 dub 2013 16:23

jo a jeste k tomu wipe. Jediny wipe, ktery podporuju je, ze tomu, kdo bude pro wipe se smazou vsechny postavy. Potom muze shadow kupovat stinaky za med od ostatnich a bude klid.
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod ShaDoOoW » 23 kvě 2013 13:27

koukám že arkh zeje prázdnotou žeby se moje proroctví naplnilo ? :twisted:
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod drax » 23 kvě 2013 15:25

ShaDoOoW píše:koukám že arkh zeje prázdnotou žeby se moje proroctví naplnilo ? :twisted:


to bylo proroctví ? mě to přišlo spíš jako zhodnocení online stavu ;)
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod Zeus » 24 kvě 2013 08:31

:wink:
Uživatelský avatar
Zeus
Level 23
 
Příspěvky: 202
Registrován: 10 pro 2007 00:00
Bydliště: Zeusova Tvrz

Re: Vývoj arkhalie - zamyšlení, rady jak dál

Příspěvekod siley » 20 čer 2013 12:35

spis bych to videl na to, ze je konecne leto a teplo a lide maji jine priority nez sedet u nwn. Kdyz se podivas na statistiku navstevnosti demony, ktera mela ve spicce 20+, tak posledni mesic se sotva prehoupne pres 10. Sezona je jednoduse naklonena vice pareni se na koupalisti nez pareni pc her. Taktez v neposledni rade jsem byl offline z duvodu stehovani a zarizovani noveho baraku a pripojeni a vseho okolo toho. ted mam sice nuzny vidlacky 2mbit, ale uz jsem znovu tu. a verim, ze se mi podari prinest ostatnim kvalitni herni zazitek v podobe odpovedi na vecne otazky "Kam se pujde?", "Co kdo bere?" a "Ustojis to?". Proste hru v parte se vsim vsudy.

Tudiz nevahejte, budete-li mit chvilku, tak logujte. Doufam, ze budou rychle ledovce ve trech a podobne srandy opet na denim poradku jako v dubnu:D
"Pokrok je jako stádo prasat na dvorku, protože z nich je maso, sádlo a špek, tak se člověk holt musí smířit s tím, že je všude nasráno."
siley
Level 26
 
Příspěvky: 423
Registrován: 30 zář 2012 23:00

Další

Zpět na Diskuse o úpravách v modulu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků