Stránka 1 z 4

Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 02:38
od siley
Navrhuji zmenit statistuku zabijeni bossu na statistuku pruchodu, ktera podle vseobecne dostupnych infirmaci funguje. Do technickych detailu nevidim, ale dosti bych se divil, kdyby s tim byl nejaky zasadni problem.

Pak tu mame dalsi vec. Pokud by se to melo cele vyreserovat na nulu, tak si myslim, ze by to nebylo spravne. tudiz nvrhuji anketu ktere se muzete ucastnit. Dalsi otazka je ohledne gay(,ehm HC) dungu. jak by se to aplikovalo? mozna by to u solo dungu mohlo zustat tak, jak to je ted a zmenit to jen u dungu pro 2+ hracu?

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 08:00
od Yorton
Nejsem pro to, aby se v tomhle směru cokoliv měnilo.

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 09:36
od drax
jo tohle sem navrhoval už dávno ;)
statistika "killu" ma v party dungu / solo chozenem ve vice lidech nulovou vypovedni hodnotu ... aneb proc by mel mit mlatic 100x bod do statistiky jen proto ze vyzere kill a zed ktera to projde 200x se nedostane ani do tabulky
pruchod dá bod všem spravedlive ... . jedine - je možnost zneuziti v nekterých solo (behat třeba sede dokola bez bosse vetsinu casu i bez respawnu ) ... ale obecne kdo by to delal mkdyz odmenou bude jen bod do statistiky ..

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 19:25
od Ice
Nějak jsem nepochopil o čem tenhle topic je :-)??? Statistika killů je jen hezkej obrázek o tom jak kterej mlátič co zabije na hru to nemá vůbec žádný vliv :-) Nechápu proč by se měla jiná statistika další hezkej obrázek přepočítávat do toho druhýho??? Pak by to nebyla statistika ale nějakej guláš co by nikomu nic neřekl.

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 19:31
od drax
on chtel spise aktualni pocetprepocist na pruchody .... nicmeně pokud vim je statistika killu a pruchodu oddelena vec tedy jednoduse zrusit nicnerikajici killy a nahradit poctem pruchodu ktere ealne ukazi co kdo kolikrat prosel

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 19:44
od ShaDoOoW
drax píše:on chtel spise aktualni pocetprepocist na pruchody .... nicmeně pokud vim je statistika killu a pruchodu oddelena vec tedy jednoduse zrusit nicnerikajici killy a nahradit poctem pruchodu ktere ealne ukazi co kdo kolikrat prosel

ano zrušme killy, skvělý nápad další důvod proč odejít na jiný server ;)

přepočítat je na průchody... no moc se mi to nelíbí, chápu důvody proč to udělat na druhou stranu pak to bude jakási statistika návštěvnosti a už to nebude mít tu vypovídací hodnotu co to má teď nebude to tak prestižní, je to něco jiného. ale tak problém to udělat není

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 20:37
od drax
jakou vypovedni hodnotu ma statistika kde dostane +1 1z4 ?jen proto ze mlati a netankuje /healuje ? jediný smysl kde ma statistika killu smysl je solo
u party je jedina smysluplná moznost pruchod

nebo udelat jednoduse vedle statistiku pruchodu ;)

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 20:57
od ShaDoOoW
drax píše:jakou vypovedni hodnotu ma statistika kde dostane +1 1z4 ?jen proto ze mlati a netankuje /healuje ? jediný smysl kde ma statistika killu smysl je solo
u party je jedina smysluplná moznost pruchod

nebo udelat jednoduse vedle statistiku pruchodu ;)

jinou než statistika průchodů proto bych to nekombinoval

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 21:00
od Yorton
Ja jsem proti změně. Tahle statistika mi dává smysl. Statistika průchodů mi smysl nedává..

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 26 led 2013 22:26
od siley
ShaDoOoW píše:ano zrušme killy, skvělý nápad další důvod proč odejít na jiný server ;)

přepočítat je na průchody... no moc se mi to nelíbí, chápu důvody proč to udělat na druhou stranu pak to bude jakási statistika návštěvnosti a už to nebude mít tu vypovídací hodnotu co to má teď nebude to tak prestižní, je to něco jiného. ale tak problém to udělat není


nechci totalne zrusit pocitadla, pouze prejit na novou moznost s pruchody, ktere jsou spravedlivejsi pro vsechny postavy stejne. Nevim proc by to melo byt mene prestizni nez pocet zabiti. Prave proto, ze pocet zabiti je urcity prestizni ukazatel nikdo nechce brat stenu, nechce chodit solo v parte, dohaduje se o "ponechani killu".

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 00:55
od Ice
No podle mě jsou to jen jakési doplňující ukazatele, které na hru vliv nemají. Ani jedna z uvedených statistik. Jsou to jen záznamy o tom kdo dělá jednu z mnoha věcí co se dějí na Arkhalii. Myslim, že neni problém udělat další vebovku s průchodama - jen je tam problém, že momentálně je v této statistice takvý bordel, jelikož byla jen pro soutěž, že dosavadní styl počítání kdy je jeden dung zaznamenenán v 5ti různých možnostech nebo že některej dung započítává násobky průchodů. Takže je momentálně pro takovou tabulku nepoužitelný. Respektive museli by se předělat některé průchody a kompletně přepočítat databáze aby to o něčem vypovídalo :-)

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 00:57
od Ice
Ale nechápu vůbec to proč by se tyto dvě statistiky měli jakkoli míchat dohromady.

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 13:02
od siley
michat dohromady se nemusi. Pokud by se statistika killu zrusila uplne tak dle muze cislo jedna (shadow) je to duvod jit hrat jinam, a jiste by to nebylo uple fer k lidem, co uz tam ted maji nasbirano. Myslim, Ice, ze vliv te statistiky podcenujes. Udelat dalsi stranku je taky moznost, jen aby jsme se v tom potom vyznali a nebylo toho zase moc.
Statistika killu ma podle me sve potize a urcitym zpusobem ovlivnuje hru. Jak napsal drax, tak je divne, ze "odmenu" v tomto procesu ziskavaji pouze mlatici a pouze jeden z party, ktera jde dung. Vzhledem k tomu, ze je nova, neverejna statistika pruchudu, nabizi se logicka moznost s tim neco delat.
Pokud ovsem vetsina lidi nechce, tak se s tim nic delat nebude, to je asi jasne. Kez by vsak stejne pravidlo platilo i jinde.

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 15:26
od ShaDoOoW
siley píše:Udelat dalsi stranku je taky moznost, jen aby jsme se v tom potom vyznali a nebylo toho zase moc.
To je právě ten důvod proč nejsem veliký zastánce další statistiky, bez ohledu na to jestli aktuální statistika působí hráčům nějaké problémy nebo ne.

Já v tom tak velký problém ale nevidím, když chci jít sólo dung s někým ve dvou nebo party dungeon pro dva tak jdu s někým s kým se domluvím na tom komu kill zbude. Zatím s tím nikdo problém neměl mi to nechat, max se stalo že na to zapomněl. Jestli to tomu dotyčnému vadí nemusí se mnou chodit a může jít s někým jiným, to si steně nenárokuju u všech bossů - prakticky jen u tygrů když nepočítám sólo dungeony.

Ano je to rozhodně důvod nechodit sólo dungy v partě, ale ten nejmenší. Jak jsem řekl, domluvit se o tom kdo bude mít kill de dycky, pokud jsem já tahoun a ten člověk by to tam beze mě nedal tak snad nepočítá s tím že mu kill nechám/opačně. Stejně je tam nutné se dělit o měď což je ale mnohem závažnější důvod proč nechodit sólo v partě, hlavně když málokdy ta parta dung urychlí, spíš naopak.

Ve velkých party dungeonech je to pak spíš o náhodě, je jasné že vysoký DPS (kukrák, rdd kler) má tu šanci na zisk killu největší a to beru jako pozitivní věc. Ano možná se teď kvůli tomu moc lidi nehrnou do stavění pm/zdí ale zase je to zvýhodnění těch DPSáků což beru pozitivně. Zrušením bys kukrákům sebral další jejich výhodu a v tom nevidím důvod. Pokud někdo ten kill v ZK potřebuje např. aby posbíral všechny bossy na arkh tak si myslím že by mu s tím hráči pomohli. Ale stejně stačí tam zajít víckrát a jednou se to povede.

Re: Statistika zabijeni bossu

PříspěvekNapsal: 27 led 2013 15:46
od drax
tak sance ze zed dorazi bosse je minimalní ... malý dmg i ab

prumerne zenko na tomt aky zazracne neni .. ze je vyhoda z ejedne z mlaticu dostane kill a zbytek nic ? v cem ? jaké=ak bvýhody prinasi fakt ze je statistika jen pro mlatice ?

jakou výhodu bys kukracum sebral ? to ze jsou ve statistice jen oni ? joke ? pruchod je u party ferový a ne nesmysl o který si " hodi" 1/2 party