Statistika zabijeni bossu

Ankety a jiná diskuze s ostatními hráči na témata, která nejsou pokryta žádnou jinou kategorií na fóru.

Jaky by byl vhodny koeficient prevodu ze statistiky zabijeni na statistuku pruchodu?

Anketa končí za 27 bře 2013 02:38

1.0
1
20%
0.75
0
Žádná hlasování
0.5
0
Žádná hlasování
0.25
0
Žádná hlasování
jine (napise do komentu <tucne/bold>
1
20%
nesouhlasim s predelanim
3
60%
 
Celkem hlasů : 5

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 27 led 2013 15:55

jakou výhodu bys kukracum sebral ?

to že mají vysokou šanci získal kill
to ze jsou ve statistice jen oni ? joke ?

to tvrdíte přece vy, právě protože ve statistice nejsou jen kukráci nevidím v tom problém
pruchod je u party ferový a ne nesmysl o který si " hodi" 1/2 party

to jistě je, ale je to průchod ne kill

nicméně jedna možnost by tu byla - kill by se prostě mohl započítávat všem, kteří v momentu smrti bosse byli naživu v určité blízkosti (10m)

stále by to kill byl... ovšem osobně pro to hlasovat nebudu, aktuální stav mi vyhovuje
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 27 led 2013 17:12

to že mají vysokou šanci získal kill

a to je zvyhodnuje jak presne ? ze je statistika jen pro ne ?
to tvrdíte přece vy, právě protože ve statistice nejsou jen kukráci nevidím v tom problém

jen kukraci ne ale z 99% v party dungeonech jen mlatiči .. alias statistika existuje jen pro vyvolené a kdyz hrajes dejme tomu za zed tak je ti uplne na nic


to jistě je, ale je to průchod ne kill


jediný rozdíl pruchodu dverma u bosse oproti killu bosse je v tom ze pruchod dostanou vsichni zatimco kill jen mlatici a to jeste ciste vlivem náhody ... nevypovídá teda ani o poctu projiti dungu ani o nicem jinem ... je to ciste "statistika" o stesti .
a ne neni zadny dubvod proc by nemohla být druhá pruchodů kdyz uz se delsi dobu pocitají
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 27 led 2013 18:50

Je to jen zpestření o tom komu se náhodně podaří zabít bosse.
Chceš říct, že tě to ovlivňuje natolik , že kdyby se zavedla statistika počtu smrtí v dunzích, že bys raději dungy nechodil abys nebyl za lůzra nebo bys začal brát jen zeď? Myslim že ne.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 27 led 2013 18:59

Ice píše:Je to jen zpestření o tom komu se náhodně podaří zabít bosse.
Chceš říct, že tě to ovlivňuje natolik , že kdyby se zavedla statistika počtu smrtí v dunzích, že bys raději dungy nechodil abys nebyl za lůzra nebo bys začal brát jen zeď? Myslim že ne.

taky si myslím

Je pravda že jsem si všiml stoupajících tendencí hrát za mlátiče, ale je to opravdu způsobeno statistikou killů? Protože ti mlátiči o kterých se bavíme jsou často primární postavy nebo pokud ne jsou minimálně vybaveny v topu nebo něčemu blízko toho.
To že by někdo bojkotoval dungy protože nechce hrát za zeď se neděje. A pokud by se to náhodou dělo, myslím si že je to problém toho hráče a ne statistiky.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 27 led 2013 20:24

tak sice je fakt ze mlaticu pribývá ...cioz sice nebude statistikou ale to absolutne neovlivnuje fakt že jsou statistiky nefér k jednotlivým rolím .. dostat " kill" či pruchod .. je to v podstate fuk vsichni v lokaci a parte tak tento problem odpadá statitstika bude presnejší ( vlivu stesti ) a pro vsechny .. ne jen mlatice

nevidim zadny rozumný duvod proc by treba zed nemela být plnohodnotný ucastnik statistiky
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 27 led 2013 20:35

drax píše:nevidim zadny rozumný duvod proc by treba zed nemela být plnohodnotný ucastnik statistiky

to já sice taky ne, ale stejně tak nevidím žádný rozumný důvod aby tomu tak bylo :D
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 27 led 2013 22:40

draxi nechci tě brát iluze, ale myslím že zrovna mulo má v těchto statistikách i svoji zeď a to mám na mysli v těch prvních 10ti co se ukazuje na stránkách. Jen prostě chtěl a dokázal to :-)
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 28 led 2013 08:05

to já sice taky ne, ale stejně tak nevidím žádný rozumný důvod aby tomu tak bylo :D

tak logicky by měla být statistika dostupná všem ne jen skupině hráčů to je jak do ni pocitat jen hrandu nebo klera a zbytek nic...

draxi nechci tě brát iluze, ale myslím že zrovna mulo má v těchto statistikách i svoji zeď a to mám na mysli v těch prvních 10ti co se ukazuje na stránkách. Jen prostě chtěl a dokázal to :-)

jop za 1 kill maugera ... hold lucky 20 ve spravný čas
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 28 led 2013 10:54

No a o tom lucky to v party dungeonech je :-) O něco větší Lucky mají ti s ab a dmg ale to je jen mimimální rozdíl. Jedinej je v tomhle omezenej ten se zdí a ten tam stejně jde kvůli pokladu a ne kvůli killu.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod ShaDoOoW » 28 led 2013 13:14

drax píše:
to já sice taky ne, ale stejně tak nevidím žádný rozumný důvod aby tomu tak bylo :D

tak logicky by měla být statistika dostupná všem ne jen skupině hráčů to je jak do ni pocitat jen hrandu nebo klera a zbytek nic...

však ona ale je dostupná všem, je sice pravda že ne všechny postavy mají stejnou stejnou šanci toho bosse dorazit, ale hráči mají podmínky stejné. Krom toho, co čekáš když nosíš u zdi haaste meč (parafráze nebrat osobně) a vždycky se můžeš domluvit například že ty budeš mít poslední ránu v pekle a já u dalhy aj.
Valeria Swift - nejlepší lučištnice všech dob

http://gt.neverwinter.cz/loot - Moje soukromá databáze lootu na arkhalii.
Uživatelský avatar
ShaDoOoW
Level 32
 
Příspěvky: 1691
Registrován: 01 črc 2008 23:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 28 led 2013 14:25

to neni reseni 1/2 bossu s 50 ab dvackujes :D kolikrat ani neumlatis pres regen

ale koukam ty se radsi zastavas zastaraleho řešení z doby kdy si tvrdil že to jinak nejde než abys zvážil variantu která dá všem stejné podmínky aniž by kohokoliv negativně postihla když mužeme mít useless kktinu jen pro mlatiče
jen proto at maji damageři mensi konkurenci
... proč mít objektivní statistiku když mužeme mít výgrc kerý je jen pro urcite role v parte ....
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 28 led 2013 17:25

Draxi seš si jistej že "objektivní" statistika nebude mít negativní účinky? Stejně jako ty tvrdíš že je neobjektivní kill statistika a že nikdo nechce brát zeď. Já stejně tak říkam že neobjektivní je statistika průchodů, protože pak sice budou chtít brát i zeď ale je možné že se utvoří skupinka 2-3 hráčů kteří nebodou chtít nikoho s sebou. Nebo naschvál nebudou brát hráče co mají nejvíc průchodů.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod drax » 28 led 2013 17:56

tak kdyz uz statistiku tak ferovou ;)

a a že nikdo nechce brát zeď
to netvrdim pro tyto postavy jen statistika neexistuje

ale je možné že se utvoří skupinka 2-3 hráčů kteří nebodou chtít nikoho s sebou
duvod ?
Nebo naschvál nebudou brát hráče co mají nejvíc průchodů.
k tomu by stejne tak mohlo dojit ted u mlaticu .. pochop zmena statistiky na +1 kill vsem by nezmenila nic ... jen by pridala zdem klerum atd konkurenceschopnost
Uživatelský avatar
drax
Level 31
 
Příspěvky: 1274
Registrován: 23 led 2009 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 28 led 2013 18:19

Tak nějakou vymysli :-)

Aby jen ti dva až tři měli nejvíc průchodů a nikdo jinej aby nedostával další - to je lepší se lopotit dungen ve dvou než aby dostal někdo navíc průchod ;-)

Sám tvrdíš v první části že by to mohlo nastat ale jak podle toho blova "by" soudím nestalo se tak takže jsi vlastně přiznal že to na hru nemá vliv - pak ovšem nechápu proč nakonci o vlivu v podobě konkurenceschopnosti mluvíš
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

Re: Statistika zabijeni bossu

Příspěvekod Ice » 28 led 2013 18:22

Neber to tak že jsem proti tomu aby existovali obě. ALe nelíbí se mi tvůje argumenty proto proč by měla být ta zabíjecí zrušena.
Uživatelský avatar
Ice
Level 30
 
Příspěvky: 1107
Registrován: 01 led 2008 00:00

PředchozíDalší

Zpět na Návrhy a otázky na hráče

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků