- upravit craft svitku/hulek/lektvaru = jejich level kouzla (samozrejme ne max, ale tak 7-20lvl) podle spellcraftru postavy = craft scroll/wand + spell craft. Zakladni orientacni mantinel z me strany je +-spellcraft/10 pro nizsi a pak se vzvysuje az na spellcrat/5 tzn. rekneme, ze spellcraft 130 = 100/10 = 10 ... + 30/5 = 6 => 16 lvl kouzla.
- vylepsit zbrane s ne-divine a ne-positiv dmg na uroven alespon bezejmeneho svetla (coz drax oznacoval jako imba, ale myslim si, ze "+2k10 (nescita se s ohnem z kouzla) fire; +10 electric " neni tolik imba, jako dost osobita vec, zvlaste pro klerika, ktery ma kouzlo ohen, ... ze(!??!) , takze mi reknete jestli ten mec (bastard) nekdo pouzivate a co si o tom myslite.
Pokud by se nevedelo, jak zacit, tak bych vsecm unikatkam bez divine dal +1k6 phisical a potom to za neco vymenoval podle uvahy a charakteru zbrane. Vyjimkou by meli byt zbrane se setnutim(!/?/.)
- upravit klicove pasti na party dungeonech tak, aby se obnovovaly. Myslim, ze neni dobre obnovit hned vsechny pasti, protoze je jich nekde fakt dost, neni ucelem zneprijemjit lidem solovani. Ale jedna (dve-tri na party) by tam podle me byt meli, aby bylo jasne, jaka je tedy potreba uroven odpasteni a odemykani na ten, ci ten jiny dung.
- Rekl bych, ze v morii by mohla byt past na dverich okolo sine kralu.(predstava pro vsechny solo dungy)
- ZK past na dverich v 3.patre pri prechodu po zabiti demona chodbou k mnichum
- V Mv pred pastema u natopytu (prvni dvere 75 unlock uz jsou celkem ok, jeste ty dalsi na konci netopyri chodny bych dal past podobne(-10?)
- v monkarne u demona
- solo dungy a nove party necham k diskusi, protoze mnohdy jsou jejich tvurci stale aktivni, nebo u solo dungu je ta diskuse z definice dosti siroka = hodne lidi chodi solo dungy na presnost a cas a vi presne, kde co je. Za ilustracni priklad berte asi tu morii. jeden zamek/past na dung obnovovaci. Ta filosofie jednoho na nejake hranicni urovni obtizneho zamnku jednoho na dung uz tu, tak jako tak, je zavedena. U nekterych bych to na zacatek snizil klidne i o dost. Ucelem teto zmeny je najit vhodne naroky na zlodejske skilly v party/solo dungeonech
- upravit loot v cernem na lepsi (!!!!), protoze dva 7/2 sloty se stestim padnou klidne i v zk mozna, nebo u monku by meli, ale je tam malo solidniho bordelu pro lucismniky jako rukavice +8dex, vice skladanych luku 7/2 nez mecu dlouhych, nebo alespon stejne (jsou tam jak bojovnici, tak lucisnici) 7/2 dlouhej skladanej je v soucasne dobe trzne nejdrazsi slotovka. Proste ten loot nejak naslapnout, nebo dat jako loot oboje truhly by mela byt naprosto snadna a jednoducha vec. Ano, obcas padne 1k10 magic, ale to nemuze byt jedin lakadlo. aspon an uroven ledovce. Klidne tam i muzou padat veci, ktere padaji jinde(protoze ten dung je narocny na souhru i buildy)