Asi jste si všimli že za poslední půlrok se Arkhalie hodně změnila, provedl jsem nespočet změn nejprve k vylepšení hraní (patch, změny v kouzlech, featy, povolání), přidal jsem nespočet nových předmětů a poté jsem začal zvyšovat obtížnost v některých dunngeonech.
Neměl jsem žádnou nějakou ucelenou koncepci ale ta se z toho co jsem udělal už dá celkem poskládat. Takže tady je několik detailů, které možná víte ale většina nebyla veřejná.
1) low lvl dungeony (tzn gumba, krysodlaci ale i drideři a říše temnot aj.)
- v těchto dungeonech zavedeny bonusové měďáky/stříbrňáky za určitý počet killů, ale narozdíl od sólo dungeonů kde tento bonus už byl, je počet killů mnohem menší např. u skřetů je to každý pátý kill měďák
- du budoucna se plánuje vylepšit v těchto dungeonech loot a konkrétně do těch těžších se znovupřidají +5 věci (zbroj, štít, amulet, prsten, plášť, pásek, helma) které tam dříve byly a Ice je zrušil - zatím není jasné jestli se budou skládat (pokud ano 3. část se nebude kupovat) nebo ne. Cílem je podpořit nováčky kteří nemají měďáky aby si mohli koupit výbavu od starších hráčů a bez +5 věcí nedají sólo dungeony. a +5 věci momentálně padají málo v sólo a více v party dungeonech.
2) sólo dungeony (mv, drowové, labyrint atp.)
- v momentě kdy postava dosáhne určitého počtu killů (většinou 100) se při dalším vstupu do dungeonu dostane do tzv. těžké verze. Tyto těžké verze už jsou implementovány ve skále, v morii a v šedém doupěti. Většinou se vzhledově nijak neliší ale jsou tam rozdíly v obtížnosti. Odměnou za pokoření jsou lepší šance v pokladu a také lepší loot (resp. v těžších verzích je pár dobrých věcí navíc). Nicméně tyto těžší verze nejsou povinné, na začátku je vždy modrý portál do lehčí verze.
(pozn. vylepšený loot se zatím týká jen skály, v šedém i v morii je aktuálně stejný loot v obou verzích)
3) skill-sólo dungeony (tzn dungeony které sólo být něměli ale skilleři to dávají - jezero/pavouci)
- dungeony se postupně ztěžovaly a upravovaly, ale snaha byla aby na tsto změny nedoplatili ne-skilleři, doufám že se mi to povedlo
- v těchto dungeonech jsou speciální spawny pouze pro ty, kteří mají určitý počet killů tak aby to skilleři co to denně točí měli čím dál tím víc těžší a pokaždé je něco překvapilo (zatím implementováno jen u pavouků) - tyto spawny nejsou a nebudou volitelné, kdo tam má 50+ killů prostě musí počítat se zvýšením obtížnosti
4) party dungeony
- neplánuje se žádná změna krom toho že jeden přibyl a doufejme že přibudou i další
5) loot systém
- integrování nového loot systému do většiny dungeonů (ten se ještě bude vylepšovat protože ten aktuální nenaplnil očekávání, zatím ale není jisté jak)
Celkově se ztěžuje směrem k tomu aby hráči měli stále co vylepšovat, stále co lootit a stále co objevovat. Snaha je rovněž neurazit konzervativní hráče, kteří mají rádi jistotu že se jejich dungeon který si semtam skočí pro zábavu nezměnil a na bosse bude fungovat stále ten starý trik.
Je dost možné že to občas přestřelím, ať už se jedná o předměty nebo o obtížnost. V takovém případě je nutné to nahlásit (nejlépe s návrhem jak to udělat jinak/lépe).