O World of Sorrow tedka rozjel diskuzi jeho tvurce na Hofylandu. Je to od hlavy po patu, podstatne vic nez Arkhalia, postavene na discipline hracu nezneuzivat zadnych bugu, neprimych moznosti systemu a podobnych vykutalenosti. Precetl jsem si jejich web a psal mu nejake pripominky. Pokud se tim nekdo zabyvate, soudim o tom mj. nasledujici (ale nelogoval jsem se tam, ani se nechystam).
Pravidla se nezdaji pripravena na lidi se smyslem pro tahani z toho, co je jeste legalni, maximum. Vzhledem ke stari modulu je to samozrejme nasnade - jen tedy: nabidni svou dceru a pul kralovstvi betatesterum, co fakt umi pwg a rule bending a co by ti to pomohli odhalit netusena temna zakouti vznikleho systemu. Slovni zakaz exploitovat je, jak znamo, obrana jen v omezene mire. (Cti: dosti omezene mire, leda bys byl furt online za DMko.)
Ztraceni oblecenych predmetu pri smrti by me dost odradilo od hrani. To radsi ztrata XP.
GS trva relativne dlouho a zda se, ze ho muzu kouzlit Xkrat za sebou, co semi vejde do policek. To zni dost nebezpecne.
Bigbyho ruce vydrzi standardne dlouho. Cuju prusery, i pres snizene DC.
RP sice nema byt hardcore, jak ctu, ale talkem (a mozna ani do party) nesmim OOC ani ceknout. I kdyby byl cely modul nejdokonalejsi pocin na poli D&D od narozeni Garyho Gygaxe (budiz mu zeme lehka), jenom toto by mi stacilo k jasnemu rozhodnuti, ze tady nebudu nikdy hrat. RP je bud cas od casu a kvalitni, anebo je teda nonstop, ale fadni, "nucene" a spis zavazi. Muzes oponovat, ze tvuj server je holt jen pro ty lidi, co na to permaRP maji krevni tekutiny. Bohuzel ovsem nezakladas modul v dobe prebytku hracu nejrozmanitejsich povah.
Vidim, ze ses proti prehazovani itemu v ramci postav jednoho hrace. Osetri si v tom pripade situaci, kdy se jeden clovek z domu logne za dve acc (dva komply nebo proste 2 NWN na jednom komplu - u nas na Arkhalii to dela kazdy druhy-treti clovek).
Nevim sice, jakym zpusobem bude postava po respawnu "bohem ozivena," ale pokud to bude nejak synchronne (hra sama bez zasahu DM umozni hraci vratit se do hry hned), chtelo by to osefovat reskill, aby cizi banda na nejakem objevovacim pointu vzkrisenych hracu nemohla jednoho hrace zabijet ad infinitum.
Mam problem predstavit si, co bych na tomto serveru delal. Klasicky looting a charbuilding silne potlaceny. Zadny veliky RP background. Bude kraft a PvP, dobre. PvP na 10.-15. lvlu bude asi dost nuda (zvlast pro wary, pokud nahodou nebudes mit permahaste); to je tak pro PnP, kde je i boj 1 vs 1 na 5. lvlu vzrusujici udalost na X minut. Kraft by musel veskerou motivacni vahu unest sam. Tezko, ale budiz - nebyt ovsem ztraceni itemu smrti nebo rozbitim. To je skutecne silne demotivujici. Vypada to, ze in the long run bude cela hra o boji o nadvladu nad surovinami a kdyz uz se mi podari ukoristit dostatek a vykraftit super item, za chvili o nej prijdu v PvP nebo se nejakym neznamym zpusobem rozbije.
Vsecko podrthuje ta nestastna 1.69. To je fakt blok.