Univerzální build na pěsti/rukavice. Dá to víceméně každý sólo dungeon, v partě se to taky uplatní například jako tank. Dragiru to v pohodě tankne, s podporou barda to pak ustojí i ZK např.
Nicméně je to dexák a ti se na arkhalii hrají trochu jinak, většinou nebijou všechny příšery protože jim chybí devast. Setnutí je slabá záplata a často se prostě mlátit příšery nevyplatí když se jim dá utéct. Ale jak říkám všechny sólovky si s tím zajdete a řekl bych že i líp jak s bardem.
Rasa: Půlčík
Staty: 8/18/10/14/16/8 (síla/obratnost/odolnost/inteligence/moudrost/charisma), 8/28/10/14/20/8 koncové
Přesvědčení: jakékoliv
AB: 64
AC: 80 (úplný top, +8róba, +5boty), +1magické brnění (pokud doména magie nebo z hůlky) +1stínové magické brnění (z hůlky), +10IE
zbraň: jedny z mnoha druhů rukavic, jaké už je na vás, existuje jich celá řada, slotové i unikátní
1 Klerik (1) - Útok v obraně, domény: klam + válka nebo jiná*
2 Klerik (2)
3 Klerik (3) - Finty se zbraní
4 Klerik (4) - +1 moudrost
5 Klerik (5)
6 Klerik (6) - Zaměření na zbraň
7 Klerik (7)
8 Klerik (8 ) - +1 moudrost
9 Klerik (9) - Prodloužené kouzlo
10 Klerik (10)
11 Klerik (11)
12 Klerik (12) - Vylepšený útok v obraně, +1 moudrost
13 Mnich (1)
14 Mnich (2)
15 Mnich (3) - Vylepšený kritický**
16 Mnich (4) - +1 moudrost
17 Mnich (5) -
18 Mnich (6) - Boj poslepu/Houževnatost/Tiché kouzlo
19 Mnich (7)
20 Mnich (8 ) - +1 obratnost
21 Klerik (13) - Epické zaměření na zbraň
22 Klerik (14 )
23 Klerik (15)
24 Klerik (16) - Ohromná obratnost I, +1 obratnost
25 Klerik (17)
26 Klerik (18 )
27 Klerik (19) - Ohromná obratnost II
28 Klerik (20) - +1 obratnost
29 Mnich (9)
30 Zloděj (1) - Ohromná obratnost III
31 Zloděj (2)
32 Zloděj (3) - +1 obratnost
33 Zloděj (4) - Ohromná obratnost IV
34 Zloděj (5)
35 Zloděj (6)
36 Zloděj (7) - Pancéřová kůže, +1 obratnost
37 Zloděj (8 )
38 Zloděj (9)
39 Zloděj (10) - Obranný kotoul, Epické uhýbání
40 Mnich (10) - +1 obratnost
*doména, válka = na krátkou dobu celkem slušné zranění navíc, magie = magické brnění (+1AC) a ledovky, případně se dá uvažovat o rostlinách, kůra + plazivka je taky velmi slušné, ale vzhledem k tomu že s tím většina hráčů chce mlátit a ne kouzlit, válka je primární volba
** v případě že počítáte s tím že budete nosit předmět co vám dá vylepšený kritický (pěsti) zdarma, můžete vzít navíc jednu z možností na lvl 18 navíc, itemů na bonus featy pro mnicha je celá řada, například pirátská vlajka dává jak boj poslepu tak finty se zbraní což umožní vzít všechny dobré featy co se hodí
Varianty:
1) elf místo půlčíka, -1AC,-1AB, +1dmg z pěstí, vyšší šance na sražení - myslím že +1dmg za to nestojí, když už tak dát odolnost 8 a sílu 10 než obětovat AC a AB
2) klerik 21 mnich 6 zloděj 13 - 1AC, -rychlost, -1dmg z pěstí, +2k6zákeřný, +více dovednostních bodů, +1úroveň klerika - vcelku horší než základ co sem rozepsal
3) klerik 18 mnich 12 zloděj 10 - +imka na jedy, +10% rychlost, +1dmg z pěstí, -2úrovně klerika což ovlivní trvání a bohužel i počet slotů, ale tato varianta je už prakticky srovnatelná s tou základní