Ice píše:Jak říkam na době nezáleží je to o tom že to jde.
přesně, a právě to že se lidi nesejdou je důvod proč chceme aby se ty dungy daly sólovat. V momentě kdy tu na serveru hraje 5 lidí z toho každý v jiný čas a ne každý může/chce hrát víc jak 2hoď je toto hlavní důvod proč já osobně jsem do party dungů nikdy moc rád nechodil. Prostě když du sám můžu se kdykoliv zastavit a jít afk, nemusím na nikoho čekat než si dá kouřovou (že mefe!) atp. V momentě kdy by tu bylo víc lidí tento problém padá, ale s aktuálním počtem hráčů...peta_84 píše:Ice píše:Jak říkam na době nezáleží je to o tom že to jde.
to si dovolim nesouhlasit. Zakladni velicina je tam stejne jako jinde clovek/hodinu. Pokud budou dva tocit monky prumerne jednou za 2 hodiny a 3 lide prumerne jednou za hodinu (rekneme pro jednoduchost), tak po 10 hodinach looteni bude mit dvouclena parta 5 pokladu z monku - tzn 2,5 pokladu na osobu. Skupinka triclena bude mit za 10 hodin looteni 10 pokladu od monku a to je 3,33 pokladu na osobu. Takze ve trech se to vyplati vice. A to tam jeste neni zapocitana pravdepodobnost neuspechu, ktera je ve dvou vetsi nez ve trech. Ve dvou se to proste nevyplati, i kdyz je mozne ten dung projit ve dvou (se silnou davkou stesti).
Stejne tak pavouci, kdyz to jeden sam jde stejne nebo vice jak 2x tak dlouho nez 2, nevidim duvod aby to nebylo i solo. Jeden ma vetsi sanci na neuspech, proto je moznost zkusit stesti a zajit sam, ale pokud je ta moznost, tak si KAZDY rad vezme partaka.
To omezeni by melo smysl u dungu ve kterem by se hodne chodilo. V rychlosti presunu ma parta jako v jedinem postih oproti solistovi. Musi na sebe navzajem cekat, musi se sejit... Ve chvili kdy se bojuje s moby uz ma parta ale velky bonus. A to hlavne v nizkych cislech. Zed nedava dmg (nebo zanedbatelne), tzn zed + mlatic + klerik postupuji v podstate 2x tak rychleji nez zed + klerik.
drax píše:mno neodstranitelne slow pasti s dispelem mezi spawny popř2 kličnici na patro s hight hp + crit imka je nepřekonatelna překažka že ano
popř trocha odemykani cestou úpopř nejake magy s high pruraznosti sr mezi npc ktere psroste při probehnuti neustojis behem mlaceni klicnika sou taky problem ž ano:)
a neřikej že neni možne udelat podminku zabii tch a tech npc pro otevřeni dveři napřikald (už slyšim shadoowovo easy )
btw v prvnim patře zk je kličnik
Zpět na Diskuse o úpravách v modulu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků