ještě jednou opakuji, že monko klerika můžeš udělat v jakékoliv kombinaci - případně i s tím SD a na jakoukoliv zbraň a vždy bude na arkhalii hratelný a zmákne drtivou většinu dungeonů, nicméně proč to nevykombinovat na nejlepší možný výsledek když to de...
drax píše:ano pulčik ma na kamy -4 ab což ale vubec nevadí jelikžo ma pulcik +1ab +1ac +1saves cimz se to vic nez kompenzuje ..navic se s nim nejlip probíhá pripadne
to bych neřekl, to 1ab je vykoupeno dmg, a stejně tak můžeš půlčíka udělat na pěsti, výhoda kam je vysoký počet útoků a tato výhoda se při -4 na druhou zbraň poněkud ztrácí
-nacpi tam featy na 2 zbrane ( 3)
- at si shadoow rika kdo chce co chce pesti nikdy na 10 utokove kamy v combu se speckou a divine favorem nemají ... co je vetší konkurence jsou 2x kukri( tiny zbran tady odpada i ten postih za pulcika a mas pouze -2ab ) naivic setnutí je setnutí a 10 utoku s 18-20 vs 7 utoků s 12-20 uz je na povazenou
no já jsem mluvil o jeho buildu což byl EDař - a ten žádnou specku nemá a nemá ani dost featů na to aby ty featy na 2 zbraně mohl vzít a bez nich je to zbytečné
a propo jak stavět monko klera s fajtrem sem neříkal, ty kukri jsou pravda na pováženou, setnutí 14 dnes není žádný problém nafarmit, a ten rozsah dělá opravdu dost...
- mnicha 6 anebo 10 ( na nejake nevyplací se vyser ... ikd se hodi a 1-2ac je 1-2ac ) o rychlosti nemluve poodbehnes + heal zpravidla si rychlejsi nez npc
de mi o to, že čím víc mnicha tím víc se vyplácí pěsti a snižuje se výhoda kamy, takže proč dávat víc než je třeba (když to nejedeš na pěsti)
- že se ikd hodí je pravda ale ono je problém srazit i s pěstma které mají lepší ab, natož s kamou která má míň a navíc ještě s půlčíkem, já to mám na člověka a srazím jen na první roll prakticky, s půlčíkem to snad ani nemá smysl zkoušet
- ale rychlost se hodí to je fakt, už jen ta hratelnost je pak úplně jinde když ti přesun z dungu A do B netrvá věčnost
- to AC je vyšší až u 20 10 10, protože 21 6 13 má sice +1ac z monka ale o 2 featy méně - a dva featy = +2moudrost/resp. +2dex protože klikáš obojí tak když máš moudrost z featu naklikáš 2dex místo toho a to je nejen +1ac ale i +1ab
no a když už máš 10monka tak mi přijdou lepší ty pěsti:
1) krásně vychází featy, navíc je v modulu hned několik předmětů, které dávají featy na pěsti zadarmo a to včetně
specky
2) neztratíš 2 body AB
3) neslotové kamy jsou šrot, slotové jsou max +8 a to se ani nevyplatí skládat (to už radši tu kukri) a slotová kama +8 je oproti slotovým rukavicím +10 (nebo spíš buďme realisti a počítejme +7kama vs +9rukavky) úplně někde jinde
a) rukavice při 10 monk mají +1dmg u půlčíka +2 u elfa vyšší základní dmg
b) rukavice mají 1 element navíc
c) negativní rukavice mají navíc onhit stun na *každou* ránu, což je u klero/zloděje naprosto skvělé (a ten kdo je imunní je většinou stejně tak imunní na setnutí)
d) ohnivé rukavice mají enhancement, což samo o sobě dává +9dmg navíc a ještě mají ten ohnivý element vysoký, a to už je skoro 20dmg navíc oproti slotové kamě
(nebo teda 14 když započtu boostnutý oheň - i tak dost)
e) to setnutí tam furt de přidat a dokonce i do vorpálových rukavic se kterými takto de mít 2 setnutí (ale zase na úkor dmg, nemají žádný element ani enhanc)
4) absence slotu rukavic dnes vyvažují vlajky a to víc než dost, ta asi nej má blindfight a finty zadarmo (ikdyž při tom počtu featů zadarmo už skoro ani není co brát hehe)
5) rukavice jsou tupé zbraně a ty jsou obecně zvýhodňované; tam kde jsou imunní na kritiky (nemrtváci) je to vždy nejlepší volba, ale i bossové jsou často odolnější na bodné/sečné (golem v labu) ale málokdy na tupé
tedy když to shrnu:
1) záleží na tvojí preferenci, jestli chceš pěsti, kamy nebo jinou dexáckou zbraň, palcáty jsou cool
2) záleží jestli chceš spíše defenzivu (ED klero/zloděj) nebo ofenzivu (specky klero/fajtr)
obecně ale platí že pěsti -> zloděj, kama/kukri/jiná -> fajtr, stavět na kamy se zlodějem se nevyplatí